Aha, ešte asfaltovanie a klíma. Áno, vplyv pre lokálne okolie by bol. Nuž ale keď papaláši nechcú robiť bus pruhy ani záchytné parkoviská pred mestom čo narobíš? Vyhovárajú sa na kadečo, v prípade vonkajších záchytných parkovísk aj na legislatívne zábrany namiesto toho aby zase iní papaláši tie zábrany odstránili... Máme na to poslancov no tí sú akí sú. Takže?
Proste len navrhujem riešenie, ktoré možno bude pri zohľadnení všetkých okolnosti najlepšie. Takéto riešenie sú schopní urobiť bratislavskí papaláši bez nutnosti legislatívnych zmien a teda pomoci nefunkčného parlamentu.
Inak z globálneho hľadiska ekológia nie je taká dôležitá ako sa to prezentuje. Vedci napríklad pred 30 rokmi vyhlásili, že o 30 rokov nebude ropa. Vedci presadzovali teóriu globálneho oteplovania, neskôr rétoriku zmenili na klimatické zmeny. Dnes už mnoho z nich (tí neskorumpovaní politikmi, ktorým táto agenda vyhovuje, alebo tí s menším egom ktorí dokážu priznať omyl) pripúšťa vedeckejšiu teóriu o tom, že oteplovanie z oveľa väčšej miery spôsobil vyše 300 ročný cyklus zvýšenej aktivity slnka, ktorý práve skončil. Celosvetovo sa teploty zaznamenávajú len 140 rokov. To vedcov oklamalo a oteplovanie prisudzujú všetci vieme čomu. Dnes niektorí veria, že zem sa naopak začína ochladzovať a dokonca príde menšia doba ľadová. V minulosti sa tiež teplé a chladné obdobia striedali.
Problém väčšiny ľudí vrátane vedcov je v tom, že myslia lineárne.
Proste len navrhujem riešenie, ktoré možno bude pri zohľadnení všetkých okolnosti najlepšie. Takéto riešenie sú schopní urobiť bratislavskí papaláši bez nutnosti legislatívnych zmien a teda pomoci nefunkčného parlamentu.
Inak z globálneho hľadiska ekológia nie je taká dôležitá ako sa to prezentuje. Vedci napríklad pred 30 rokmi vyhlásili, že o 30 rokov nebude ropa. Vedci presadzovali teóriu globálneho oteplovania, neskôr rétoriku zmenili na klimatické zmeny. Dnes už mnoho z nich (tí neskorumpovaní politikmi, ktorým táto agenda vyhovuje, alebo tí s menším egom ktorí dokážu priznať omyl) pripúšťa vedeckejšiu teóriu o tom, že oteplovanie z oveľa väčšej miery spôsobil vyše 300 ročný cyklus zvýšenej aktivity slnka, ktorý práve skončil. Celosvetovo sa teploty zaznamenávajú len 140 rokov. To vedcov oklamalo a oteplovanie prisudzujú všetci vieme čomu. Dnes niektorí veria, že zem sa naopak začína ochladzovať a dokonca príde menšia doba ľadová. V minulosti sa tiež teplé a chladné obdobia striedali.
Problém väčšiny ľudí vrátane vedcov je v tom, že myslia lineárne.
munww
Ja nie som busolobista ani nepriateľ električiek. Rozmýšľam nad tým, aká MHD bude pre Bratislavu najvýhodnejšia v budúcnosti. Električky sme aj s mostom dostali, fajn, no opakovať sa to nebude. Tá budúcnosť sa mňa týkať nebude, na dôchodku neplánujem žiť v Bratislave.
Električkolobisti zmietnu akýkoľvek argument proti dlhým električkám zo stola okamžite s tým, že to nie je nič významné. Treba si uvedomiť, aký stres by prežíval vodič dlhej električky napríklad na Radlinského pred Račkom ak počuje húkať sirény. Nikdy neviete odkiaľ ten zvuk prichádza pokiaľ nevidíte majáky. Ak nebodaj prší či sneží tak vidieť ich môže byť problém aj vtedy ak sú v nenarušenom zornom poli. Vodič dlhej električky zostane stáť pred križovatkou ak to ešte stihne. Ak nie zabrzdí pred Šancovou (čo je asi pravdepodobnejšie) a električka kompletne zablokuje prejazd medzi Šancovou a Legionárskou. Odíde tam jeden zelený signál, zápcha sa zväčší. Chodia tadiaľ busy, aj trolejbusy, to vieme všetci. Toto sa môže stať niekoľko krát denne, húkačky počuť na Račku často. Hlavne sanitky tade bežne jazdia, väčšinou na Kramáre.
Čo sa týka obchádzania stojaceho busa busmi môže to samozrejme byť v hustej premávke problém kým nedofrčí dispečer DPB a nezačne tomu vhodne napomáhať.