Reply on: 810zssk #218526:
čo sú toto za prekrútené argumenty?Rozdiel im ukradnutý je, ide o výšku, porovnávali sme atraktívnosť zamestaní vodičov a ty to zavedieš inde. Samozrejme, že keby vodiči busov zarábali 2000 eur bolo by im fuk, že električkári majú 1999...
munww
Translohr tramways on tyres combine the performances of a guided system with the assets of a tyre-based vehicle: increased braking performance thanks to tyres adherence, quite operation and unique gradient performance (run up slopes of 13%).
Translohr je jednoducho električka na pneumatikách pohybujúca sa elektronickým navádzaním na svojej stope. Jedinými výhodami sú, že tieto vozidlá sú v porovnaní s električkami tichšie, zvládajú strmšie svahy a majú menšiu brzdnú vzdialenosť.
Všetky výhody Translohr voči električkám majú aj autobusy. Translohr je však nepraktický systém a voči autobusom má nevýhodu podobne ako električkay zase v tom, že sa vozidlá neobídu. Jedno stojí, stoja všetky. Naviac to státie by v Bratislave bolo ešte častejšie v porovnaní s električkami, hrozí defekt či zašpinenie alebo iné pokazenie navádzacieho zariadenia.
Čiže Translohr nebol dobrý príklad do tejto diskusie.