Reply on: J #21648:
Čo sa týka priestorov, nebudem už na túto tému diskutovať, keďže nepoznáme pozadie oranizácie stretnutia v Tr. Tepliciach. Nejaký dôvod tam však isto bude.
Čo sa týka Solarisu, isteže tu diskutujeme len o Urbinach, ale pod značkou Solaris sa dá predstaviť aj napr. trolejbusové Trollino alebo staršie typy autobusov. Čo sa týka Citara, vyrába Mercedes-Benz aj iný typ mestského autobusu?
J
Dosádzanie buse transparentov: myslím si, že by bolo vrcholne neekonomické dávať do prvého vozu zadný a do druhého predný transparent. Veď mimoriadky typu 7921+7922 sa stáva naozaj nie často a tú chvílu to vydrží s plastovou tabuľou.
Výzbroj, podlaha, sedadlá sa menia len ak ide vozidlo na modernizáciu do Parsu. Viď typ K2S. Jedna taká reko stojí 12mil. Avšak na budúci rok by sa toho malo zmodernizovať trochu viac.
Prečo je klíma na vozoch T6 3.série iba v prvej kabíne? No za tú dobu čo sú tu si nepamätám, že by boli rozpojené a tak vypavené. Bol by to drahý špás mať klímu a nevyužívať ju.
Plyňáky sú kapitola sama o sebe a celé si to vystihol, aj keď kĺbaky sú na tom lepšie.
14Tr - Niektoré boli na VP, niektorým boli iba dosadené transparenty pre lepšiu informovanosť cestujúcich.
Nákup nových autobusov sa uskutoční budúci rok.
Hlavnou podmienkou je nízkopodlažnosť vozidla (viď http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1084727 ) a busy budú s najvväčšou pravdepodobnosťou s pohonom na CNG.