Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravim vás, mám pár otázok týkajúcich sa hlavne rekonštrukcií električiek ala DPB, rekonštrukcií trolejbusov a plyňákov.
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.
Reply on: COLOR #21628:
Hej, dnes sa mi stalo to, co uz davno nie - 174-ka odisla z Hradcanskej v poobednajsej spicke poloprazdna :)))

All: vsimol som si velmi pekne stranky, ktore s MHD suvisia velmi podstatne, i ked o MHD nie su. Pozrite sa na ne 🙂 http://obcan.ecn.cz/
Odo dnesneho rana nezastavuje v Prahe metro na linke A v stanici Hradcanska. Dovodom je zlyhanie mechanizmu dveri vo vestibule, ktore sa po nocnej oprave nepodarilo uplne otvorit. V supravach metra a pri vchode dostanice su ludia instruovani hlasenim resp. dispecermi. Premava elektrickova linka X-A! Viac na idnes.cz. Skoda ze este nie je iMHD.cz 😛
Reply on: fobust #21626:

Ak sa nemylim, toto bolo fotene na clone 1.8, t.j. plnej diere:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=karb73x&no=327
Reply on: fobust #21625:

Mimochodom, pri zacloneni na 2.8 ma takuto kresbu:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=30302c2c2137ef30302c2c2137ea&styl=3&no=33&res=1024
all:
Ma niekto zaujem o vysoko kvalitny zakladny objektiv PENTACON auto 1.8/50? Stav: Vyborny, jedina chybicka krasy je zlomeny plastovy kruzok s napisom "Pentacon auto 1.8/50". Opitcky je bezchybny, bez skrabancov, automaticka clona ma super chod, nezasekava sa. Ostrenie ide lahko, mozno vyskusat. Boli s nim robene viacere fotky, napr: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=30302c2c2137ef30302c2c2137ea&styl=3&no=3&res=1024 Velmi ostry, kvalitny, moznost vyskusat v BA. Vhodny na vsetky typy manualnych fotoaparatov - zrkadloviek - s uychtenim M42: Napr. Praktica, Zenit a pod. Cena: 300 Sk.
Ja sa priklanam k Soplarisu ma viac vyhod nez Shitaro. Len tak mimochodom, ked sa testovalo shitaro vodic nevedel zapnut kurenie alebo to len mne tam vzadu bola taka sku...na zima. Na poslednom sedadle v rohu vozidla na mna fukalo studeny vzduch.
Reply on: J #21611:

V Tr. Tepliciach sa bezne organizuju rozne kongresy a stretnutia. Su tam na to podmienky a zrejme je to aj lacnejsie nez napr. v takej Bratislave, kde je mozno prenajom jednej vacsej miestnosti vyznamnejsie drahsi.

Plusy a minusy znaciek busov, ktore si uviedol, su vyslovene zo subjektivneho pohladu. Pre niekoho moze byt Urbino vacsia imidzovka, nez napr. Citaro. Co sa tyka fotobunky, tak ako uz tu povedal Fobust, mame uz kapitalizmus a odberatel si urcuje poziadavky na vybavu sam.
Reply on: S499.1023 #21621:

Presne tak, keby si chcel, tak ti tam namontuju aj drevene pozdlzne lavice. Vsak uz mame kapitalizmus, chces vyrobok predat, nie planovane hospodarstvo. Ale kedze je kapitalizmus, su aj ceny. A preve preto nie Citaro, ako si uz napisal. K autobusom sa vyjadrujem velmi opatrne. Myslim si ze by sme si mali este pockat na ted SOR. Ked to bude jazdyschopne a lacne, tak preco nie? Vsak treba setrit. Aj ked sa mi z inych dovodov ten bus nepaci, proste treba najst kompromis. Ale v ziadnom pripade Shithnis. To je zastarala koncepcia, interier bol desny, co som v tom bol, ale tu ide o to, ze DPB by oibjednal presne taky isty...
Reply on: si #21613:
PREČO by, kxxva, do pxxe, nebolo Citaro vhodné do BA, keď môže jazdiť v Rumunsku? Odkiaľ do rxtx beriete túto NEZMYSELNÚ teóriu, že Citaro "nie je vhodné" do BA?
Ja by som ho tiež nekupoval, ale kvôli tomu, že je drahé a nie kvôli nejakému absurdnému "nie je to vhodné". To je skutočne argument hodný pravého BEÚSáka:-), typu "vieš, my máme v Bratislave iné podmienky".
Fotobunka nemusí byť, interiér je presne podľa požiadavky zákazníka, to sú všetko absurdné zástupné argumenty.
I.
Reply on: si #21613:
PREČO by, kxxva, do pxxe, nebolo Citaro vhodné do BA, keď môže jazdiť v Rumunsku? Odkiaľ do rxtx beriete túto NEZMYSELNÚ teóriu, že Citaro "nie je vhodné" do BA?
Ja by som ho tiež nekupoval, ale kvôli tomu, že je drahé a nie kvôli nejakému absurdnému "nie je to vhodné". To je skutočne argument hodný pravého BEÚSáka:-), typu "vieš, my máme v Bratislave iné podmienky".
Fotobunka nemusí byť, interiér je presne podľa požiadavky zákazníka, to sú všetko absurdné zástupné argumenty.
I.
Reply on: J #21612:
e #21612 f0bust >> c0 sa div!s, m0zes byt rad, ze t0 bolo d0teraz zadara...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: J #21603:
Skôr by som pomenoval po Masarykovi niečo nové, napríklad v zóne Pribinova. Praktiky neustáleho premenovávania podľa momentálnej politickej situácie mi vždy vadili - vedie to k chaosu a je to drahé (zmeny dokladov, evidencií a pod.).
A keď už to námestie 1.mája, tak na Masarykovu ulicu, nie na Masarykovo námestie. Veď to už námestím nie je ani náhodou.
Andy m00re 😉...ked nev!em 0 c0m je rec, tak sa as! l0g!cky spytam, n!e ? A s moj!m chapan!m s! nemus!s rob!t star0st!...
Reply on: J #21612:

To su dementi. Za chvilu budem platit poplatok aj za to, ze sda mozem nadychnut a vydychnut. Ano, dan za dychanie. Kto ju nebude platit, ten nebude dychat.

Ide to dolu vodou s tymi online novinamy, najpv Pravda, teraz SME, som hlboko sklamany... 😞
Dnes rano sa mi podarilo na Racku odfotit obsadenu 31-1301 bez sofera, ktory si odskocil (asi na dve minuty) kupovat nieco do potravin (predajna peciva, ktore tam na zastavke je). Skoda len, ze nemam digital, to by fotky boli hned hotove.
Reply on: J #21611:
shitaro do BA ? neblazni... image je nanic a pre prevadzku v BA ten bus vhodny nie je !
Reply on: COLOR #21610:
Skús túto adresu a dozvieš sa viac.
http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=20030329&cl=855738
Reply on: Ferro #21608:
Ak by som si mohol typnúť, tak to bude nejaký sústredený výplach žalúdkov. A prečo v Tr. Tepliciach?! Neviem, možno tam budú aj stretnutia s potencionálnymi dodávateľmi busov. Zrejme nejaké koorginovanie postupu v najbližšom čase.

Re #21607 Spectre: No ja takú informácu nepoznám, avšak je mi jasné, že víťaz bude skôr ako výberové konanie. Najradšej by som bol Citaro alebo Solaris aj keď ešte som zvedavý na MAN. Z tých prvých dvoch menovaných majú obidva svoje výhody.
Solaris - stavba na východoeurópske cesty, lacné náhradné diely, lepšie vyriešený interiér.
Citaro - zaručená kvalita, super servis tri roky, skvelé dvere, imidž viesť sa v Mercedese.
Mínusy:
Solaris - snáď len menšia imidžovka
Citaro - fotobunka na posledných dverách, drahé ND, málo kapacitný interiér (neviem či ho upravia na želanie zákazníka?)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.