Reply on: m@rtin #21642:
Radsej ten 12-metrovy stvordverovy SOR... Mozno SOR skonstruuje vlastny klbovy autobus, potom radsej ten. Ked uz ten sprosty patent dveri, tak aspon nieco ciastocne nizkopodlazne a za porovnatelnu cenu. Jedine co mi na SORoch vadi su tie dvere, inack nemam proti tym najnovsim ziadne namietky. Proti KAROSE ich je mnohem víc...

Peter
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.