Reply on: JK #21655:
Elina je rovnako siroka ako bus, takze v tomto smere nie je problem. Problem bude zrejme len po organizacnej stranke.
Re #21656 Andy:
Aka celkova rekonstrukcia? Staci predsa urobit vpust na elektrickovu trat, pripadne este vodorovne dopravne znacenie. V pripade trolejbusov by to bolo tazsie, na zachadzanie k elektrickovej zastavke by sa by sa muselo usposobit aj trolejove vedenie.
Sarko
Iste, a skús ešte zistiť, koľko také prenajatie stojí.
Čo sa týka toho pohľadu, stále hovoríš o subjektívnom pohľade. Prestav si náter Urbina á la Citaro a opačne, Citara napr. á la košické Urbino a začneš tvrdiť opak. Náter urobí veľa, ale podľa môjho názoru extrémy nie sú žiaduce. Avšak v prípade reprezentácie Citara sa to autorom náteru teda fakt podarilo.
K tým cenám, treba si zistiť presné informácie. Citaro je určite drahšie než Urbino.
A ešte jedna dôležitá poznámočka. Nesprávne porovnávaš Solaris s Citarom. Solaris je značka, Citaro typ. Keď už, tak Solaris vs. Mercedes-Benz, resp. Urbino vs. Citaro.