Reply on: m@rtin #21642:
Radsej ten 12-metrovy stvordverovy SOR... Mozno SOR skonstruuje vlastny klbovy autobus, potom radsej ten. Ked uz ten sprosty patent dveri, tak aspon nieco ciastocne nizkopodlazne a za porovnatelnu cenu. Jedine co mi na SORoch vadi su tie dvere, inack nemam proti tym najnovsim ziadne namietky. Proti KAROSE ich je mnohem víc...
J
pista: Uja šoféra by mali namieste vyhodiť.
Re #21621 S499.1023: tak to sa teda mýliš. Fotobunka musí byť. Keď sa po skúškach rozprávali so zástupcami MB tak hovorili, že kabína áno, fotobunka musí zostať - splietali niečo o normách. Citaro však nie je drahé a cena ponúkaná Mercedesom je o milión menšia ako cena Košického Solarisu. Teda aspoň čo mi hovorili cenu Solarisu U.15 a to 12mil. tak Citaro O530L(15metrové) ponúkali za 11mil.
Re #21622 fobust: Čo sa autobusov na tých by si šetril, ale keby išlo o elinu?
Re #21623 Sarko: Až na to, že Bratislava vlastní dostatok veľkých sál. Napr. také PKO.
Samozrejme, že môj pohľad na busy bol subjektívny. Avšak to, že Citaro vytvára lepší imidž medzi obyvateľstvom ako Solaris je fakt.