Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #207260:
ja taky stary neni som. ? ja si mozem pamatat od zaciatku 90tych rokov. No to uz je 20 rokov prazdnych vozov v danej relacii.

Je to trat merajuca 250m. Myslim si, ze nie je najvhodnejsie spajat dve najmenej vyuzivane trate v sieti.

Ostatne sam si zastancom, ze nema jazdi vlak tam kde staci bus, a teda nema jazdit elektricka tam kde staci minibus.
Reply on: MatejBA #207240:
Si tú Tomášikovu od ex-Ikey po Ružinovskú niekedy videl?
Reply on: Ámos #207238:
A ešte dačo - uvažoval si aj nad tým, že 40 m vozidlo na väčšine zastávok znemožní stanicovanie dvoch vlakov?
Reply on: Ámos #207238:
Že by to bolo dané tým, že k žst. BANM vedie jediná trať v Bratislave, ktorá nie je ani v CMO, ani na sídlisku, ani v Brownfielde? Priame spojenie BAHL s BANM neexistovalo roky rokúce. Na BANM jazdila l. 6 z CMO. Až niekedy koncom osemdesiatych sa zjavila 14 v dnešnej trase 2.
Dnes by mal byť schválený termín verejného zhromaždenia k rekonštrukcii v KV. Predbežný termín, ktorý by mal byť zrejme aj finálny je uvedený nižšie:

MIESTNE ZASTUPITEĽSTVO MESTSKEJ ČASTI BRATISLAVA - KARLOVA VES zvoláva
verejné zhromaždenie obyvateľov mestskej časti Bratislava – Karlova Ves dňa 18.5.2015 o 17,00 hod. v Karloveskom centre kultúry v súvislosti s predstavením projektu rekonštrukcie električkovej trate Karlovesko-Dúbravská radiála.


Reply on: 6608 #207236:
Ááá, beusák prehovoril.
Reply on: Valec #207255:
Ja som velmi zvedavy na dopravny generel. Ten nam ukaze kam ludia chcu ist.

To predlzenie o jednu zastavku je hlavne jednuche, lacne riesenie bez obrovskej vystavby. Tahat uz elektricku cez krizovatku a dalej po Tomasikovej uz chce toho ovela viac. Hlavne najst miesto na Tomasikovej...
Reply on: TomJ #207254:
L1 - HLST - Obchodna - Petrzalka
L2 Petrzalka - Americke - Blumental - Raca
L3 Dubravka - Safko - Ruzinov
L4 KV - Obchodna - ZP/ZSTNM

interval 3-4/5/7,5 (ak by boli len 32m vozidla, tak 4 min.)

Dubravka 3-4 min.
KV 90s - 2 min.
Dubravka 3-4 min
Petrazalka 90s-2min
Ruzinov - 3-4 min
Vajnorska - 6-8 min.
ZST NM 6-8 min.

Je tam zopar zadrhelov, priznavam, ale umysel by nemal byt vozit vsetkych odvsadial vsade.
Ale ponuknut elektrickovu dopravu s hustymi intervalmi, co pritiahne mnozstvo novych cestujucich aj ked mozno o nejakych prideme.

Reply on: Ámos #207246:
Všetkých tých, ktorí sa tam dnes vozia v L50 (po vybudovaní toho klientskeho centra ich bude ešte viac) a výhľadovo, ak sa vybuduje celé prepojenie Tomášikovej, tak aj ľudí od Rače. Však sa skús dnes nejako rozumne dostať napr. z Rače/Krasňan do Ružinovskej nemocnice mimo času premávky L75 - buď naokolo cez Blumentál, príp. až cez centrum, alebo s prestupmi s dlhými pešími prestupmi.

Tvoj návrh o predĺženie o jednu zastávku síce trocha pomôže, ale nič svetoborné to nebude, nakoľko z danej križovatky sa vieš celkom rýchlo (vďaka bus pruhu) dostať na Trnavské aj cestnou MHD.
Reply on: Ámos #207249:
K linke 2: pri súčasnom dvojlinkovom variante má najlepšiu trasu akú môže mať. Meniť konečné 2 a 4 je hlúposť (je to vysvetlené v príspevkoch nižšie). Ak by sa zrušila linka 2 a linka 4 by chodila striedavo na NM a ZP, tak by sa to inak ako zavedením jednolinkového variantu realizovať nedalo. Určite tu už boli návrhy na trasy pri tomto variante, ale napíšem ich aj ja:

L1 - HLST - Obchodná - SNP - Petržalka
L4 - ako dnes, ale len po KV + striedavo na NM a ZP
L5 - ako dnes
L7 - ŽST. Vinohrady - Špitálska - Petržalka (premáva v špičke)
L9 - Ružinov - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko - Obchodná - Ružinov (v rannej špičke až do KV, v prípade vybudovania konečnej Molecova po Molecovu - toto predĺženie ma napadlo ako posila pre KV, hoci 4 a 5 budú mať dokopy 2 min interval, aký je tam dnes v špičke, ale aj tak to tam chodí dosť narvaté)
Reply on: luky133 #207233:
Ja som dnes išiel nejakým Urbanwayom (číslo som zabudol) a mal príjemne vychladené. A včera bola dokonca klíma pustená v 1034.
Reply on: Ike #207251:
tiez som sa cudoval kto by solil vnutro voza ?
Reply on: Andy #207250:
Tá posypová soľ je vonku na dverách ?
Reply on: Ámos #207243:
Asi sme z odlišnej planéty, ale ani si nepamätám, že by sa mi niekedy stalo, že by som si povedal, že vozidlo MHD, ktorým cestujem (ak zrovna nevyšlo pred dvoma dňami nové do premávky), je dostatočne upratané a išiel by som ním napríklad v obleku na nejakú dôležitú udalosť.

Neviem ako vo Viedni, ale v Prahe, kde som dva roky žil, bolo takmer každé vozidlo, ktorým som cestoval naozaj upratané a čisté. Skrátka, v Prahe ráno vozidlo má proste čistú podlahu, čisté okná a tesnenia na nich, a umyté madlá.

Chápem, že DPB má oveľa menší rozpočet než DPP, ale na začiatok by stačilo, ak by upratovali raz za týždeň každé vozidlo, možno by to aj stačilo. V Bratislave ale akurát tak v prípadne potreby umyjú ogrcanú podlahu, a pozametajú hrubú špinu. Ale stačí si sadnúť na sedadlo a na rukáve má človek odtlačok prachu z okenného tesnenia. A ten prach tam určite nenapadal za pár dní. Podobne ako v máji nemohlo vozidlo nabrať na podlahu posypovú soľ.

Reply on: Ámos #207248:
vypadlo mi dokoncenie vety ?

*Ano dogma rata aj s L2, ale pri rozvetveni L4 na ZP a terajsi Fresh Market - buduce klientske stredisko statnej spravy, nebude L2 potrebna.
Reply on: MatejBA #207245:
Cely zmysel toho co som pisal nie je predlzenie L2 o jednu zastavku.
Ale realizacia druhej zmysluplnej konecnej pre L4 v podmienkach upravenej dogmy. A teda vsetky linky s intervalom 4/5/7,5 spicka/sedlo/vikend.
Ano dogma rata aj s L2, ale pri rozvetveni L4 na ZP a terajsi Fresh Market - buduce klientske stredisko statnej spravy.

O realizacii severojuznych prepojeniach v meste tvaru rozka prosim nebluznime. Ale ano, ak chceme kupovat 22m NP elektricky, spravme si trasu Prievoz - Tomasikova - ZST Vinohrady cez Zatisie ?
Reply on: 6608 #207236:
Tak ja sa hlásim, že si čistý interiér vážim. A necítim sa ako zviera. A keď aj niekedy áno, tak preto, lebo sa veziem v zasvinenom vozidle MHD.
Reply on: Solider #207244:
ok, definuj aky cestujucich chces pobrat?
Cestujucich odkial kam..
Realizaciou akej trate..
Reply on: Ámos #207242:
Malo by to vacsi zmysel, ako predlzit L2 o 1 zastavku (s vyhladom do buducna predlzenia Ruzinovskej). Oplatilo by sa ti dat tych tvojich 10 mil eur na 1 zastavku, ktoru by vyuzilo rovnaky pocet ludi, ako napriklad sucasne ZST Nove Mesto?
Reply on: Ámos #207242:
Neexistencia severo-južného prepojenia. Či si myslíš, že sa ľudia prepravujú iba z centra na perifériu? Tak ako chýba toto električkové prepojenie, chýba aj cestné prepojenie vo forme predĺženia Bojnickej a Tomáškovej ulice, pre ktoré je neúmerne preťažovaná Račianska a Jarošova ulica.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.