Ak by sme predpokladali ze prioritne sa budu vyradovat T3 (az potom T6, pricom predpokladam ze K2S sa tymito vozmi nahradzat nebudu, kedze ide o uplne inu koncepciu), tak 29/30T dokopy nahradia 120 voznov T3. Ak dnes ich mame 130, tak to urcite nahradi vsetky supravy v Juraku, cize cast do Kraksnan ist bude musiet.
Vychadzam z toho, ze Petrzalka po Bosakovu nezhltne vela suprav navyse (dokopy mozno 10 voznov? A to uz prehanam...) a Janikov dvor bude bohvie kedy.
Ziadne tazko pocuva, mam dobru predstavu v akom stave su tie vozy, denne s nimi jazdime. .rave preto by som bol rad keby sa tu nebluznilo o odpredaji, ale rovno ich ponuknut darovanim.
KĽDR nakupuje NP vozidlá z Číny, čo by tam s našimi 14/15Trkami robili. Obdobne to platí aj pre T3ky, ktoré ďaleko kvalitnejšie (a so skúsenosťami) kúpia z Prahy ako z Bratislavy. A to nehladiac na rozchod. I keď možno nejakým ND by sa potešili.
Tbilisi určite nie, nakoľko v Gruzínsku už všetky trolejbusové prevádzky úspešne zanikli. Kišinev je otázny, ale aspoň z mojich pozorovaní tam vozidlá nejako viditeľne nedostatkom ND netrpeli a už v čase mojej návštevy pred piatimi rokmi tam jazdila vyše stovka nových nízkopodlažných vozidiel. Tipujem teda, že sa na tie 14 Tr-ky nejako extrémne neupínajú a až príde ich čas, tak ich budú mať čím nahradiť.
Darovať na diely nie je zlá myš lienka ale obávam sa, že DPB nechá vozidlá zošrotovať a ešte za to zaplatí nejakej spriatelenej firme, lebo jedine tak sa naplní zmysel existencie komunálneho podniku.
Myslím, že s minimálne dočasnou stratou Krymu bude väčšia snaha Bohdanu dostať modernejšie vozidlá aj sem. A tie skupované vozidlá sú v diametrálne odlišnom stave ako bratislavský šrot.
to je pravda, ale však platí § "nikdysatotaknerobilo", DPB ani jeden trolejbus NIKDY neposunul niekam ďalej, okrem historičákov všetky vyradené vozy skončili pod autogénom... ☠
to ze darujes 14/15Tr do prevadzok kde jazdia, neznamena ze ich pouziju na zaradenie do premavky. Mnozstve podnikov z tychto oblasti by pomohlo uz len darovanie na ND.
Napada ma Tbilisi, Kisinev... Este donedavna aj Krym, ale tam uz nie ?
trolejbusy v Kábule neexistujú už viac ako 20 rokov, inak je to presne tak, ako píše Mike - Čechom sa darí predávať staré vozy ešte aj dnes, zjavne majú šikovnejších ľudí vo vedení dopravných podnikov a najmä ich vozy sú v neporovnateľne lepšom stave ako naše... ☠
ja viem, že východniari ma asi mať radi nebudú, ale nenapadá ma iná varianta, len ich venovať Košiciam ?
ja si myslim, ze vzhladom na to, ze sme dostali peniaze na nakup troflov aj elektriciek, mali by sme T3 a 14/15Tr darovat prevadzkam z chudobnych regionov. Trebars do kabulu ak tam prevadzka vobec este funguje.
No okrem Krymu jedine už na západnej Ukrajine - v mestách Ternopil, Rovno a Černivci.. ale "veselo" nie, všade sa jedná iba o pár kusov (aj keď po GO). Ale viaceré západoukrajinské mestá dodnes vo veľkom skupujú ojazdené 14 a 15 TrM z Čiech..
Kde ešte veselo behajú 9Tr?
A ide o to, že krajiny ex-ZSSR ešte radostne prijímali vozidlá na odporovom základe, ale ak už majú meniť servisnú základňu na polovodiče, tak si kúpia nové vozidlá.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023