Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #207157:
Bolo by dosť absurdné nechávať v prevádzke K2S, to už buď radšej skapacitniť prílušné linky alebo objednať kratšie nízkopodlažky. Lebo by bolo dosť podivné, keby boli niektoré linky komplet NP a niektoré totál VP, lebo tam jazdia K2S.
Reply on: Ike #207165:
Keď vidíš nejaký pútač s takýmto množstvom textu, aj ho dočítaš?
Reply on: Rubber38 #207171:
To druhe samozrejme.
Reply on: Spencer #207168:
Takže už si zistil, že nemali cestovný lístok / električenku? Alebo si len idiot?
Reply on: Ike #207165:
Ike, je to vynikajúci nápad. Kedy začíname ?
Reply on: Spencer #207168:
kde som tú fotku už videl ?
DPB ma novu reklamnu kampan, tentokrat celkom vydarenú: http://i.imgur.com/mwk4mOA.jpg?1
Reply on: Sommelier #207166:
Ono samozrejme, ak by také niečo také malo ísť von, je potrebné zvážiť štýl tak, aby to padlo na úrodnú pôdu. Myslím si, že úryvky z 9/2009, by asi nikoho neoslovili. Odborný štýl asi tiež nie, preto som podhodil toto. Určitá miera polarizácie by sa ale hodila. V súčasnosti nevieme, do akej miery sú neduhy našich vodičov výsledkom slabej osvety (nepozornosti v autoškole) a do akej arogancia. Polarizácia by práve podprahovo prinútia neosvietených vodičov "patriť" do tej správnej skupiny. V legislatíve je síce dané, že vodič má pustiť vozidlo VOD vychádzajúce zo zastávky, no nie je tam vysvetlené prečo (čo samozrejme nie je podstatou zákona ako takého). Celkovo mi v BA (ale aj na celom Slovensku) chýba komunikácia touto formou (aj menej útočne). Častokrát sa to deje iba na odbornej úrovni (a dobrovoľnej báze) a bežný vodič sa o prednáške o udržateľnosti MHD ani nedozvie.

Vie sa napríklad, akú úspešnosť mali žlté smajlíky "mám prednosť"?
Reply on: Ike #207165:
Je to na takú kampaň dosť útočné (samozrejme sa nebavíme o oprávnenosti 🙂 No najmä tá polarizácia - imo sa to takto zhrnúť mimo konkrétnych situácii nedá - každý občas jazdí alebo sa správa ako idiot a aj zvieratko sa vie aspoň občas skľudniť. Ja mám rád kampane inšpiračné a pozitívne. To, že sa človek (horko-ťažko) niekam zaradí ani z veľkej diaľky nespôsobí zmenu vonku. Práve to uvedomovanie si, že jedinec môže značne prispieť k tomu aby sme sa ako spoločnosť mali lepšie dosahuje lepších výsledkov.
Myslíte si, že by malo zmysel, ak by mesto spustilo podobnú kampaň prostredníctvom pútačov, letákov a pod.? Či by to bolo politicky nepriechodné?
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj4_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj3_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj2_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj1_l.png (ospravedlňujem sa za chýbajúce "sa" - menil som na poslednú chvíľu slovosled).
Reply on: t6a5iii #207163:
A trolejbusy v Bratislave z rokom vyroby 2013 a mladsie maju zivotnost 25 rokov ?
Reply on: Quakeman #207162:
? To fakt? Ja som si myslel, ze vsetky elektricky, okrem modernizovanych, maju zivotnost 30 rokov.
Reply on: t6a5iii #207161:
Tie budú po životnosti po roku 2017.
Reply on: Ámos #207157:
A co take T6A5/III?
Reply on: Quakeman #207156:
Ako mozu byt po zivotnosti? Ved mame tu ovela starsie T3SU a T3SUCS, ktore tiez nemali GO.
Trocha OT pre tunajších železničných fajnšmekrov:
- ak sa pokazí žiarovka na návestidle, hodí sa automaticky privolávačka?
- odkedy sa zrušil autoblok na modernizovanej 120ke?
Reply on: Ámos #207155:
Treba ale rozlisovat jednotlive K2S, kedze mame aj K2S ktore su nove, nie modernizovane. Prislo by mi zas trochu "ujete" aby sme vyradovali elektricky z rokov 2007-2009 (7126 a vyssie).

Reply on: Quakeman #207156:
to ano, ale nie su to povodne 38 - 44 rocne elektricky.

Hypoteticky ak sa skutocne obstara dalsich 60 vozidiel a dobuduje sa trat do Pétržky, tak 2020 v podniku ostanu akurat tak K2S a T3P s novou skrinou. A aj to je otazne, ci ich bude treba ?
Reply on: Ámos #207155:
I. a II. séria T6A5 je po životnosti.
Reply on: Petto #207153:
Osobne si nemyslim, ze akakolvek T6 je suca na likvidaciu.
Pri K2S som si uz taky isty neni.

Za K2S vsak nie je nahrada, pokial nebude podnik chciet napriklad na L9+6 posilnit kapacitu. To je tusim 14x K2S ?
Ved GO mali predlzit zivotnost K2 o 15 rokov. Takze 7101 - 7109 su uz po zivotnosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.