Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #207165:
Je to na takú kampaň dosť útočné (samozrejme sa nebavíme o oprávnenosti 🙂 No najmä tá polarizácia - imo sa to takto zhrnúť mimo konkrétnych situácii nedá - každý občas jazdí alebo sa správa ako idiot a aj zvieratko sa vie aspoň občas skľudniť. Ja mám rád kampane inšpiračné a pozitívne. To, že sa človek (horko-ťažko) niekam zaradí ani z veľkej diaľky nespôsobí zmenu vonku. Práve to uvedomovanie si, že jedinec môže značne prispieť k tomu aby sme sa ako spoločnosť mali lepšie dosahuje lepších výsledkov.
Myslíte si, že by malo zmysel, ak by mesto spustilo podobnú kampaň prostredníctvom pútačov, letákov a pod.? Či by to bolo politicky nepriechodné?
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj4_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj3_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj2_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj1_l.png (ospravedlňujem sa za chýbajúce "sa" - menil som na poslednú chvíľu slovosled).
Reply on: t6a5iii #207163:
A trolejbusy v Bratislave z rokom vyroby 2013 a mladsie maju zivotnost 25 rokov ?
Reply on: Quakeman #207162:
? To fakt? Ja som si myslel, ze vsetky elektricky, okrem modernizovanych, maju zivotnost 30 rokov.
Reply on: t6a5iii #207161:
Tie budú po životnosti po roku 2017.
Reply on: Ámos #207157:
A co take T6A5/III?
Reply on: Quakeman #207156:
Ako mozu byt po zivotnosti? Ved mame tu ovela starsie T3SU a T3SUCS, ktore tiez nemali GO.
Trocha OT pre tunajších železničných fajnšmekrov:
- ak sa pokazí žiarovka na návestidle, hodí sa automaticky privolávačka?
- odkedy sa zrušil autoblok na modernizovanej 120ke?
Reply on: Ámos #207155:
Treba ale rozlisovat jednotlive K2S, kedze mame aj K2S ktore su nove, nie modernizovane. Prislo by mi zas trochu "ujete" aby sme vyradovali elektricky z rokov 2007-2009 (7126 a vyssie).

Reply on: Quakeman #207156:
to ano, ale nie su to povodne 38 - 44 rocne elektricky.

Hypoteticky ak sa skutocne obstara dalsich 60 vozidiel a dobuduje sa trat do Pétržky, tak 2020 v podniku ostanu akurat tak K2S a T3P s novou skrinou. A aj to je otazne, ci ich bude treba ?
Reply on: Ámos #207155:
I. a II. séria T6A5 je po životnosti.
Reply on: Petto #207153:
Osobne si nemyslim, ze akakolvek T6 je suca na likvidaciu.
Pri K2S som si uz taky isty neni.

Za K2S vsak nie je nahrada, pokial nebude podnik chciet napriklad na L9+6 posilnit kapacitu. To je tusim 14x K2S ?
Ved GO mali predlzit zivotnost K2 o 15 rokov. Takze 7101 - 7109 su uz po zivotnosti.

Reply on: 810zssk #207152:
Predpokladám (podľa reálneho technického stavu), že T6 pôjdu ešte pred T3P) ale ešte pekných pár rokov tu budú. No a K2S asi ostanú kvôli inej kapacite ale podľa technického stavu by mali ísť ako prvé.
Reply on: Mike #207151:
Tak sa planuju aj T6 vyradovat ci najstarsie K2S ?
Reply on: Ámos #207150:
Ak by sme predpokladali ze prioritne sa budu vyradovat T3 (az potom T6, pricom predpokladam ze K2S sa tymito vozmi nahradzat nebudu, kedze ide o uplne inu koncepciu), tak 29/30T dokopy nahradia 120 voznov T3. Ak dnes ich mame 130, tak to urcite nahradi vsetky supravy v Juraku, cize cast do Kraksnan ist bude musiet.

Vychadzam z toho, ze Petrzalka po Bosakovu nezhltne vela suprav navyse (dokopy mozno 10 voznov? A to uz prehanam...) a Janikov dvor bude bohvie kedy.
Reply on: Ámos #207150:
čo som počul JPP info tak opčné 29T na budúci rok vraj pôjdu do Krasňan.
"Modernizovať sa bude aj vozovňa Krasňany, kde sa taktiež zabezpečí údržba pre nové električky."

Čítajte viac: http://bratislava.sme.sk/c/7784634/dpb-modernizuje-vozovne.html#ixzz3Z5uAMErx

Takze NP saliny pojdu aj do Krasnan?
Reply on: Vladimír #207147:
Ziadne tazko pocuva, mam dobru predstavu v akom stave su tie vozy, denne s nimi jazdime. .rave preto by som bol rad keby sa tu nebluznilo o odpredaji, ale rovno ich ponuknut darovanim.
Reply on: Ámos #207131:
KĽDR nakupuje NP vozidlá z Číny, čo by tam s našimi 14/15Trkami robili. Obdobne to platí aj pre T3ky, ktoré ďaleko kvalitnejšie (a so skúsenosťami) kúpia z Prahy ako z Bratislavy. A to nehladiac na rozchod. I keď možno nejakým ND by sa potešili.
Reply on: Ámos #207142:
Tbilisi určite nie, nakoľko v Gruzínsku už všetky trolejbusové prevádzky úspešne zanikli. Kišinev je otázny, ale aspoň z mojich pozorovaní tam vozidlá nejako viditeľne nedostatkom ND netrpeli a už v čase mojej návštevy pred piatimi rokmi tam jazdila vyše stovka nových nízkopodlažných vozidiel. Tipujem teda, že sa na tie 14 Tr-ky nejako extrémne neupínajú a až príde ich čas, tak ich budú mať čím nahradiť.

http://imhd.sk/transport/galeria-media/1102/kisinov-kisinev-chisinau/73998/1272-linka-22-Bulevardul-Dacia-zastavka-Spitalul-Municipal-Nr-1.html?&ref=transport%2Fgaleria%2F1102%2Fkisinov-kisinev-chisinau.html%3F%26p%3D6

Ja viem, že ono sa to ťažko prijíma, ale to, čo BA teraz vyraďuje, je naozaj zaujímavé už pre málokoho.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.