Ono samozrejme, ak by také niečo také malo ísť von, je potrebné zvážiť štýl tak, aby to padlo na úrodnú pôdu. Myslím si, že úryvky z 9/2009, by asi nikoho neoslovili. Odborný štýl asi tiež nie, preto som podhodil toto. Určitá miera polarizácie by sa ale hodila. V súčasnosti nevieme, do akej miery sú neduhy našich vodičov výsledkom slabej osvety (nepozornosti v autoškole) a do akej arogancia. Polarizácia by práve podprahovo prinútia neosvietených vodičov "patriť" do tej správnej skupiny. V legislatíve je síce dané, že vodič má pustiť vozidlo VOD vychádzajúce zo zastávky, no nie je tam vysvetlené prečo (čo samozrejme nie je podstatou zákona ako takého). Celkovo mi v BA (ale aj na celom Slovensku) chýba komunikácia touto formou (aj menej útočne). Častokrát sa to deje iba na odbornej úrovni (a dobrovoľnej báze) a bežný vodič sa o prednáške o udržateľnosti MHD ani nedozvie.
Vie sa napríklad, akú úspešnosť mali žlté smajlíky "mám prednosť"?
Je to na takú kampaň dosť útočné (samozrejme sa nebavíme o oprávnenosti No najmä tá polarizácia - imo sa to takto zhrnúť mimo konkrétnych situácii nedá - každý občas jazdí alebo sa správa ako idiot a aj zvieratko sa vie aspoň občas skľudniť. Ja mám rád kampane inšpiračné a pozitívne. To, že sa človek (horko-ťažko) niekam zaradí ani z veľkej diaľky nespôsobí zmenu vonku. Práve to uvedomovanie si, že jedinec môže značne prispieť k tomu aby sme sa ako spoločnosť mali lepšie dosahuje lepších výsledkov.
Trocha OT pre tunajších železničných fajnšmekrov:
- ak sa pokazí žiarovka na návestidle, hodí sa automaticky privolávačka?
- odkedy sa zrušil autoblok na modernizovanej 120ke?
Treba ale rozlisovat jednotlive K2S, kedze mame aj K2S ktore su nove, nie modernizovane. Prislo by mi zas trochu "ujete" aby sme vyradovali elektricky z rokov 2007-2009 (7126 a vyssie).
to ano, ale nie su to povodne 38 - 44 rocne elektricky.
Hypoteticky ak sa skutocne obstara dalsich 60 vozidiel a dobuduje sa trat do Pétržky, tak 2020 v podniku ostanu akurat tak K2S a T3P s novou skrinou. A aj to je otazne, ci ich bude treba ?
Osobne si nemyslim, ze akakolvek T6 je suca na likvidaciu.
Pri K2S som si uz taky isty neni.
Za K2S vsak nie je nahrada, pokial nebude podnik chciet napriklad na L9+6 posilnit kapacitu. To je tusim 14x K2S ?
Ved GO mali predlzit zivotnost K2 o 15 rokov. Takze 7101 - 7109 su uz po zivotnosti.
Predpokladám (podľa reálneho technického stavu), že T6 pôjdu ešte pred T3P) ale ešte pekných pár rokov tu budú. No a K2S asi ostanú kvôli inej kapacite ale podľa technického stavu by mali ísť ako prvé.
Ak by sme predpokladali ze prioritne sa budu vyradovat T3 (az potom T6, pricom predpokladam ze K2S sa tymito vozmi nahradzat nebudu, kedze ide o uplne inu koncepciu), tak 29/30T dokopy nahradia 120 voznov T3. Ak dnes ich mame 130, tak to urcite nahradi vsetky supravy v Juraku, cize cast do Kraksnan ist bude musiet.
Vychadzam z toho, ze Petrzalka po Bosakovu nezhltne vela suprav navyse (dokopy mozno 10 voznov? A to uz prehanam...) a Janikov dvor bude bohvie kedy.
Ziadne tazko pocuva, mam dobru predstavu v akom stave su tie vozy, denne s nimi jazdime. .rave preto by som bol rad keby sa tu nebluznilo o odpredaji, ale rovno ich ponuknut darovanim.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Čítajte viac: http://bratislava.sme.sk/c/7784634/dpb-modernizuje-vozovne.html#ixzz3Z5uAMErx
Takze NP saliny pojdu aj do Krasnan?