Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Quakeman #207156:
Ako mozu byt po zivotnosti? Ved mame tu ovela starsie T3SU a T3SUCS, ktore tiez nemali GO.
Trocha OT pre tunajších železničných fajnšmekrov:
- ak sa pokazí žiarovka na návestidle, hodí sa automaticky privolávačka?
- odkedy sa zrušil autoblok na modernizovanej 120ke?
Reply on: Ámos #207155:
Treba ale rozlisovat jednotlive K2S, kedze mame aj K2S ktore su nove, nie modernizovane. Prislo by mi zas trochu "ujete" aby sme vyradovali elektricky z rokov 2007-2009 (7126 a vyssie).

Reply on: Quakeman #207156:
to ano, ale nie su to povodne 38 - 44 rocne elektricky.

Hypoteticky ak sa skutocne obstara dalsich 60 vozidiel a dobuduje sa trat do Pétržky, tak 2020 v podniku ostanu akurat tak K2S a T3P s novou skrinou. A aj to je otazne, ci ich bude treba ?
Reply on: Ámos #207155:
I. a II. séria T6A5 je po životnosti.
Reply on: Petto #207153:
Osobne si nemyslim, ze akakolvek T6 je suca na likvidaciu.
Pri K2S som si uz taky isty neni.

Za K2S vsak nie je nahrada, pokial nebude podnik chciet napriklad na L9+6 posilnit kapacitu. To je tusim 14x K2S ?
Ved GO mali predlzit zivotnost K2 o 15 rokov. Takze 7101 - 7109 su uz po zivotnosti.

Reply on: 810zssk #207152:
Predpokladám (podľa reálneho technického stavu), že T6 pôjdu ešte pred T3P) ale ešte pekných pár rokov tu budú. No a K2S asi ostanú kvôli inej kapacite ale podľa technického stavu by mali ísť ako prvé.
Reply on: Mike #207151:
Tak sa planuju aj T6 vyradovat ci najstarsie K2S ?
Reply on: Ámos #207150:
Ak by sme predpokladali ze prioritne sa budu vyradovat T3 (az potom T6, pricom predpokladam ze K2S sa tymito vozmi nahradzat nebudu, kedze ide o uplne inu koncepciu), tak 29/30T dokopy nahradia 120 voznov T3. Ak dnes ich mame 130, tak to urcite nahradi vsetky supravy v Juraku, cize cast do Kraksnan ist bude musiet.

Vychadzam z toho, ze Petrzalka po Bosakovu nezhltne vela suprav navyse (dokopy mozno 10 voznov? A to uz prehanam...) a Janikov dvor bude bohvie kedy.
Reply on: Ámos #207150:
čo som počul JPP info tak opčné 29T na budúci rok vraj pôjdu do Krasňan.
"Modernizovať sa bude aj vozovňa Krasňany, kde sa taktiež zabezpečí údržba pre nové električky."

Čítajte viac: http://bratislava.sme.sk/c/7784634/dpb-modernizuje-vozovne.html#ixzz3Z5uAMErx

Takze NP saliny pojdu aj do Krasnan?
Reply on: Vladimír #207147:
Ziadne tazko pocuva, mam dobru predstavu v akom stave su tie vozy, denne s nimi jazdime. .rave preto by som bol rad keby sa tu nebluznilo o odpredaji, ale rovno ich ponuknut darovanim.
Reply on: Ámos #207131:
KĽDR nakupuje NP vozidlá z Číny, čo by tam s našimi 14/15Trkami robili. Obdobne to platí aj pre T3ky, ktoré ďaleko kvalitnejšie (a so skúsenosťami) kúpia z Prahy ako z Bratislavy. A to nehladiac na rozchod. I keď možno nejakým ND by sa potešili.
Reply on: Ámos #207142:
Tbilisi určite nie, nakoľko v Gruzínsku už všetky trolejbusové prevádzky úspešne zanikli. Kišinev je otázny, ale aspoň z mojich pozorovaní tam vozidlá nejako viditeľne nedostatkom ND netrpeli a už v čase mojej návštevy pred piatimi rokmi tam jazdila vyše stovka nových nízkopodlažných vozidiel. Tipujem teda, že sa na tie 14 Tr-ky nejako extrémne neupínajú a až príde ich čas, tak ich budú mať čím nahradiť.

http://imhd.sk/transport/galeria-media/1102/kisinov-kisinev-chisinau/73998/1272-linka-22-Bulevardul-Dacia-zastavka-Spitalul-Municipal-Nr-1.html?&ref=transport%2Fgaleria%2F1102%2Fkisinov-kisinev-chisinau.html%3F%26p%3D6

Ja viem, že ono sa to ťažko prijíma, ale to, čo BA teraz vyraďuje, je naozaj zaujímavé už pre málokoho.
Reply on: Ámos #207141:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems#.C2.A0Afghanistan

Tu sa píše, že to dobre nedopadlo. Musíme veriť wikipédii, myslím, že je to pohodlnejšie, ako to ísť do Afganistanu osobne overiť 🙂
Reply on: Ámos #207142:
Darovať na diely nie je zlá myš lienka ale obávam sa, že DPB nechá vozidlá zošrotovať a ešte za to zaplatí nejakej spriatelenej firme, lebo jedine tak sa naplní zmysel existencie komunálneho podniku.
Reply on: Mike #207135:
Myslím, že s minimálne dočasnou stratou Krymu bude väčšia snaha Bohdanu dostať modernejšie vozidlá aj sem. A tie skupované vozidlá sú v diametrálne odlišnom stave ako bratislavský šrot.
Reply on: Ámos #207142:
to je pravda, ale však platí § "nikdysatotaknerobilo", DPB ani jeden trolejbus NIKDY neposunul niekam ďalej, okrem historičákov všetky vyradené vozy skončili pod autogénom... ☠
Reply on: trolejbus6207 #207139:
to ze darujes 14/15Tr do prevadzok kde jazdia, neznamena ze ich pouziju na zaradenie do premavky. Mnozstve podnikov z tychto oblasti by pomohlo uz len darovanie na ND.
Napada ma Tbilisi, Kisinev... Este donedavna aj Krym, ale tam uz nie ?
Reply on: Vladimír #207138:
ja si pamatam ze ich po vojne chceli obnovovat, dokonca bola z toho aj nejaka reportaz na CTcke, ale ako to dopadlo neviem...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.