Reply on: Ámos #206789:
Neviem, či práve linky 25 a 92 by tam spravili nejaké terno, ale budiš. Linka 21 má v špičke interval 5 min., teda ponúka kapacitu 1800 cestujúcich. To by pomohlo skrátiť interval z 12 na 9,5 minúty. A to by v celej oblasti ostali akurát tak linky 20, 23, 24, 27 a 28.Samozrejme, mohol by sa k metru zvážať aj Lamač, tak by sme sa možno dostali k intervalu 6 minút za cenu výrazne dlhšej doby cestovania. Mlynskú dolinu a pod tam už ťahať netreba, asi by nemalo veľký zmysel ťahať kapacitu odtiaľ až do Dúbravky, poťažmo do DNV.
Celým chcem len preukázať, že predstavy niektorých metrofilov, že metro by jazdilo každé 2-3 min. v špičke a za 15 minút sa dostanú z Dúbravky do Rusoviec (takýto príklad hodil niekto k tomu článku v Nku) sú v BA proste odtrhnuté od reality.
tr3mp
Metro by rýchlosti veľmi nepomohlo. Dnes to vlaku na spomínanej trase trvá 36 minút, bez prestojov na hlavnej a so zastávkou Vrakuňa by to bolo aj pod 30 minút. Vzdialenosť DNV - Vrakuňa by bola pre metro cca 27 km, čo by pri (dosť optimistickej) cestovnej rýchlosti 40 km/h tak 40 minút cesty. Voči už dnes existujúcej možnosti pomalšie.