Reply on: Andy #192289:
Umyslom predsa nie je efektivny system. Umyslom je držať sa planu z roku 1987 a prefinancovať co najviac finančných prostriedkov prostrednitcvom tendra, do ktoreho sa prihlasi prave jeden uchadzac a teda spolocnost ELZA.Skutocne neviem na co ma DPB tolko trolejovych vezi, ked ich vlastne uz nepotrebuje, lebo nevie postavit ani jednoduchu trat. Mali by jednu ci dve predat Presovu alebo inemu mestu s troflami.
Pieter
Musela by sa niekde spraviť nejaká zmena tzn. vytvorenie nejakého obratiska alebo niečo . Ale ako rozmýšlam tak rozmýšlam v okolí glavice je snáď len jeden priestor na to . Ale tam by bol asi problém s pozemkami atď. Nehovoriac o tom že už vidím ako DPB v spoluprácii s MČ bude budovať obratisko
Nič to nemení na tom že keby sa spravia zmeny ktoré navrhoval 810zssk tak si myslím že aj MČ aj DPB by ušetrili náklady na zbytočné sprostosti a mali by od DNV na veľmi dlhý čas pokoj .
takže trochu scifi :
L28 Eurovea - Novo vybudované obratisko pri Glavici (L28 by s zhustením intervalom 20m pokryla aj Na Hriadkach )
L20 Opletalova - Tesco Lamač , zhustenie intervalu
L22 / Sory z tejto linky by prešli na L20
L128 / Zrušiť , peniaze by mohli byť využité inak a lepšie