Reply on: Roberto #192292:
samozrejme ze ano, lebo prepravne prudy su dnes uplne ine ako boli v 1987. Ale to by sme od tych spiatocnikov v DPB chceli vela.
. Byť na mne naplieskam tam kĺbové vozy celoročne s intervalom 15 min . 
, keď nevie ani zlúčiť L20+L22 ( nakoľko je dnes L22 absolútne nevyužitelná ) .
Ámos
A ako to chcu riesit po dobudovani trate k tescu a Avionu. Skratia L63 len po tesco aby beznemu cestujucemu narastol cas dopravy o minimalne 5 minut?
Patronka je prirodzeny prestupny uzol a keby chceli mohli by na jej reko tiez cerpat fondy.
Popripade by na Patronke mali dat vypovede zo vsetkych stankov, urobit tender na prevadzkovatela dvoch prevadzok na min 10 rokov, na kazdej strane jednej, urcit rozsah sortimentu, zakaz predaj alkoholu a povinnostou by bola rekonstrukcia pristreskov. Povinnostou upratovanie celej plochy zastavky v danom rozsahu (napr zametanie minimalne trikrat cez prac.dni dvakrat cez vikend) etc. etc., zimna udrzba, udrzba verejnych toaliet. Urcit maximalny rozsah reklamy a podobne.
Som si isty, ze by nasli prevadzkovatela velmi rychlo ak by mu ponukli na danej zastavke monopol.