Nerozumiem jednej veci. Keď sa stavajú z eurofondov trolejbusové trate, a podmienkou je, aby sa na danej trati prepravil určitý počet cestujúcich, prečo sa potom nestavajú radšej nejaké zmysluplnejšie úseky, kde jazdia nosné linky? Prečo sa stavajú kadejaké odbočky, ktoré akurát nabúravajú ako tak efektívne linkové vedenie? Tie odbočky by si mohlo mesto financovať samo, aby tam nemuseli jazdiť linky v hustom intervale, a z fondov by mohli radšej stavať trate niekam do Lamača, Petržalky a podobne. Celkovo mi to pripadá nejaké nelogické.
Ámos
A ako to chcu riesit po dobudovani trate k tescu a Avionu. Skratia L63 len po tesco aby beznemu cestujucemu narastol cas dopravy o minimalne 5 minut?
Patronka je prirodzeny prestupny uzol a keby chceli mohli by na jej reko tiez cerpat fondy.
Popripade by na Patronke mali dat vypovede zo vsetkych stankov, urobit tender na prevadzkovatela dvoch prevadzok na min 10 rokov, na kazdej strane jednej, urcit rozsah sortimentu, zakaz predaj alkoholu a povinnostou by bola rekonstrukcia pristreskov. Povinnostou upratovanie celej plochy zastavky v danom rozsahu (napr zametanie minimalne trikrat cez prac.dni dvakrat cez vikend) etc. etc., zimna udrzba, udrzba verejnych toaliet. Urcit maximalny rozsah reklamy a podobne.
Som si isty, ze by nasli prevadzkovatela velmi rychlo ak by mu ponukli na danej zastavke monopol.