Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #192288:
Ak zatrolejujú Tesco Lamač, Brniansku a Avion, tak dúfam, že L63 bude zrušená, resp. vedená v tomto úseku ako trolejbus a do Lamača pôjde len posilnená L30. Ale ak sa LV bude navrhovať týmto istým spôsobom, tak L30 bude premávať len v úseku Lamač - ŽST Lamač a medzi ŽST a Tesom sa bude prestupovať napr. na L37.

Projekt na reko Patrónky je v zásobníku projektov na roky 2014-2020.
Reply on: Ninobelovic #192295:
Nechápete pravdepodobne preto, že Váš rozum Vám nedovolí pochopiť, že rôzne situácie na cestách komplikujú prejazdnosť aj vozidlám MHD. Načo by ste sa sťažovali Čo sa tým vyrieši....?
A ak Vás to už ako ste napísali nebaví, tak si nájdite na odreagovanie inú zábavu ako spamovanie fóra fanúšikov a nadšencov MHD. Zistiť ste to mohli aj pri kontrolnej otázke pri registrácií. A odpoveď na ňu sa stále nezmenila a platí ako pri registrácií ?
Reply on: Ninobelovic #192295:
Ak to nebolo dnes,tak sa treba pozerať CP (školské prázdniny pracovný deň) ?
Reply on: Ninobelovic #192295:
Dobrý deň , prosím vás stačí čítať keď už ste sa prihlásili na toto fórum ktoré nieje oficiálne fórum DPB ale je to iba diskusia fanúšikov a nadšencov MHD.

http://imhd.sk/ba/doc/sk/12339/Vyluka-liniek-201-a-202-na-Dolnych-honoch-od-10-45.html
Dobry den nechapem ako je mozne ze trolejbus cislo 201 pride na zaciatocnu zastavku na hlavnej stanici s 5 minutovym meskanim. Uz ma to vazne nebavi prosim vas kde sa mozem stazovat dakujem.
Reply on: Ámos #192293:
musime si uvedomit ze v roku 1987 bol iny rezim vyvoj sa dal predpokladat vzhladom na 5rocnice teraz ked sa trh otvoril su tu sukromnici ktorí tvoria inak a inde prepravne naroky ako vtedy byty sa stavaju kade tade to iste o obchodnych centrach a admin. budovach atd.
Reply on: Roberto #192292:
samozrejme ze ano, lebo prepravne prudy su dnes uplne ine ako boli v 1987. Ale to by sme od tych spiatocnikov v DPB chceli vela.
Reply on: Ámos #192291:
trolejove veze su na to aby sa mohli vypisovat na ne tendre a tak prelievat dalsie peniaze chapes? a drzat sa toho planu je blbost chce to novy plan a ako andy napisal trate stavat inde
Reply on: Andy #192289:
Umyslom predsa nie je efektivny system. Umyslom je držať sa planu z roku 1987 a prefinancovať co najviac finančných prostriedkov prostrednitcvom tendra, do ktoreho sa prihlasi prave jeden uchadzac a teda spolocnost ELZA.
Skutocne neviem na co ma DPB tolko trolejovych vezi, ked ich vlastne uz nepotrebuje, lebo nevie postavit ani jednoduchu trat. Mali by jednu ci dve predat Presovu alebo inemu mestu s troflami.
Reply on: Valec #192282:
pripadne pri Vojenskej nemocnici, kde je prestup na trolejbusy a zaroven spojenie Dubravky a DNV s VN.
Nerozumiem jednej veci. Keď sa stavajú z eurofondov trolejbusové trate, a podmienkou je, aby sa na danej trati prepravil určitý počet cestujúcich, prečo sa potom nestavajú radšej nejaké zmysluplnejšie úseky, kde jazdia nosné linky? Prečo sa stavajú kadejaké odbočky, ktoré akurát nabúravajú ako tak efektívne linkové vedenie? Tie odbočky by si mohlo mesto financovať samo, aby tam nemuseli jazdiť linky v hustom intervale, a z fondov by mohli radšej stavať trate niekam do Lamača, Petržalky a podobne. Celkovo mi to pripadá nejaké nelogické.
Reply on: Valec #192282:
Presne!
A ako to chcu riesit po dobudovani trate k tescu a Avionu. Skratia L63 len po tesco aby beznemu cestujucemu narastol cas dopravy o minimalne 5 minut?
Patronka je prirodzeny prestupny uzol a keby chceli mohli by na jej reko tiez cerpat fondy.

Popripade by na Patronke mali dat vypovede zo vsetkych stankov, urobit tender na prevadzkovatela dvoch prevadzok na min 10 rokov, na kazdej strane jednej, urcit rozsah sortimentu, zakaz predaj alkoholu a povinnostou by bola rekonstrukcia pristreskov. Povinnostou upratovanie celej plochy zastavky v danom rozsahu (napr zametanie minimalne trikrat cez prac.dni dvakrat cez vikend) etc. etc., zimna udrzba, udrzba verejnych toaliet. Urcit maximalny rozsah reklamy a podobne.
Som si isty, ze by nasli prevadzkovatela velmi rychlo ak by mu ponukli na danej zastavke monopol.
Reply on: Pieter #192286:
Presne tak isto ako pomaly ale iste 12metrové vozy na L20 budú častejšie a častejšie nasardinkované . Kľudne by sa tam uživil 15m ...
Ani nehovor 😃 . Byť na mne naplieskam tam kĺbové vozy celoročne s intervalom 15 min . 🙂

L29 som nechcel hovoriť .. ale tiež podľa mňa zbytočná nevyužitá linka . Asi taký význam jak dnes L22...
Reply on: Valec #192282:
Zo všetkých príspevok tu odznených považujem tento za najrozumnejší ?
Pieter - linku 28 treba zhustiť na 15 minútový interval. A točiť sa predsa môže na hornom parkovisku za Tescom Glavica. Dnešný 20-minútový interval je úplne nepostačijúci, treba si uvedomiť že zbiera poobede DNV, Devín, Dlhé Diely a dokonca aj študíkov z internátu Družba spred Eurovei. A potom nech pozrušujú nezymsly 29 a 128, spokojní budú Devínčania z DNV a DD (a polhodinové intervaly mimo špičku zmeniť na 20 minút, tie busy chodia natrieskané návštevníkmi na hrad).
Reply on: Pieter #192281:
presne obratisko by mohlo byť napr. za podjazdom , 22 zrušiť - ok 128 a aj 29 zrušiť a peniaze z nich presunúť na 28 a takt cez víkend/sedlo 20 minút celá DNV by to privítala
Reply on: Vladimír #192276:
Ale snáď nebolo podmienkou, aby nahradená autobusová linka končila vo vzdialenosti min. 500 m pred novou trolejbusovou traťou. Mohli mať predsa aspoň jednu spoločnú zastávku na Patrónke, kde sa L22 môže otáčať.
Bohužial asi nieje spôsob ktorým by mohla L28 jazdiť k glavici resp. na sídlisko .
Musela by sa niekde spraviť nejaká zmena tzn. vytvorenie nejakého obratiska alebo niečo . Ale ako rozmýšlam tak rozmýšlam v okolí glavice je snáď len jeden priestor na to . Ale tam by bol asi problém s pozemkami atď. Nehovoriac o tom že už vidím ako DPB v spoluprácii s MČ bude budovať obratisko 😃 , keď nevie ani zlúčiť L20+L22 ( nakoľko je dnes L22 absolútne nevyužitelná ) .

Nič to nemení na tom že keby sa spravia zmeny ktoré navrhoval 810zssk tak si myslím že aj MČ aj DPB by ušetrili náklady na zbytočné sprostosti a mali by od DNV na veľmi dlhý čas pokoj .

takže trochu scifi :

L28 Eurovea - Novo vybudované obratisko pri Glavici (L28 by s zhustením intervalom 20m pokryla aj Na Hriadkach )
L20 Opletalova - Tesco Lamač , zhustenie intervalu
L22 / Sory z tejto linky by prešli na L20
L128 / Zrušiť , peniaze by mohli byť využité inak a lepšie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.