Problemy na 201 su dlhotrvajuce a opakujuce sa a v spicke je podla mna relativne zrejme ze na Hlavnej stanici nie je dostatocny vyrovnavaci cas. To ze DPB si dementne nastavi CP je chyba DPB.
Pozor, lenze my sa nebavime o skrateni L22 po Patronku (to by davalo zmysel a bolo uplne v poriadku), ale o skrateni po Tesco Lamac, co uz je trochu problem
ano u nas sa o systematickej udrzbe hovorit neda. a to nie len u DPB. je uplne bezne, ze zrekonstruovane veci (namestia, budovy, etc.) potrebuju po 10 rokoch dalsiu opravu.
Ďakujem za zaujímavé info. Nemám prehľad, preto sa pýtam - narozdiel od BA v iných mestách (západne od nás, alebo aj v ČR) sa takáto údržba robí bežne? Čo sledujem fórum a čítam medzi riadkami, u nás sa niečo také robí maximálne raz za dekádu a nie veľmi systematicky... Ďakujem.
Namiesto toho mohli svoju energiu smerovať do vybudovania zastávky na Lamačskej, pri križovatke s Vojenskou, tá by pomohla viac, ako linka s hodinovým intervalom.
Ak si dobre pamatam robila sa udrzba trate a robilo sa to v noci. Aby ju nemuseli neusstale presuvat do vozovne, tak sa to vyriesil takto.
Potom sa mi mari, ze zase mali probelm s vandalizmom.
áno, tie panely sú tam dodnes. Z detstva som si matne pamätal akýsi pekelný stroj pri Novom záhone ☺ , niekoľko rokov na to som pochopil, že to inferno bola iba podbíjačka a teraz sa mi to potvrdilo ? V tej dobe sa robila nejaká údržba račianskej trate, resp. prečo sa to odstavovanie riešilo takýmto spôsobom?
Miestne frekvencie až tak nepoznám, tak som len "nahlas" zauvažoval. Vychádzal som z toho, že predtým ako L22 potiahli na Kramáre, dlhé predlhé roky jazdila len medzi DNV a Dúbravkou. Preto som jej úlohu na novom úseku vnímal len ako dočasné priame spojenie Dúbravky s Kramármi do času, kým sa vyrieši možnosť civilizovaného prestupu na Patrónke.
Pokiaľ aj po odstrihnutí Kramárov bude plniť nejakú funkciu medzi Patrónkou a Dúbravkou (zrejme odľahčenie nosných liniek), nie som proti takej trase. Aj keď potom neviem, či by nebolo lepšie riešiť kapacitu nosných liniek.
Ak zatrolejujú Tesco Lamač, Brniansku a Avion, tak dúfam, že L63 bude zrušená, resp. vedená v tomto úseku ako trolejbus a do Lamača pôjde len posilnená L30. Ale ak sa LV bude navrhovať týmto istým spôsobom, tak L30 bude premávať len v úseku Lamač - ŽST Lamač a medzi ŽST a Tesom sa bude prestupovať napr. na L37.
Projekt na reko Patrónky je v zásobníku projektov na roky 2014-2020.
Nechápete pravdepodobne preto, že Váš rozum Vám nedovolí pochopiť, že rôzne situácie na cestách komplikujú prejazdnosť aj vozidlám MHD. Načo by ste sa sťažovali Čo sa tým vyrieši....?
A ak Vás to už ako ste napísali nebaví, tak si nájdite na odreagovanie inú zábavu ako spamovanie fóra fanúšikov a nadšencov MHD. Zistiť ste to mohli aj pri kontrolnej otázke pri registrácií. A odpoveď na ňu sa stále nezmenila a platí ako pri registrácií ?
Dobrý deň , prosím vás stačí čítať keď už ste sa prihlásili na toto fórum ktoré nieje oficiálne fórum DPB ale je to iba diskusia fanúšikov a nadšencov MHD.
Dobry den nechapem ako je mozne ze trolejbus cislo 201 pride na zaciatocnu zastavku na hlavnej stanici s 5 minutovym meskanim. Uz ma to vazne nebavi prosim vas kde sa mozem stazovat dakujem.
musime si uvedomit ze v roku 1987 bol iny rezim vyvoj sa dal predpokladat vzhladom na 5rocnice teraz ked sa trh otvoril su tu sukromnici ktorí tvoria inak a inde prepravne naroky ako vtedy byty sa stavaju kade tade to iste o obchodnych centrach a admin. budovach atd.
trolejove veze su na to aby sa mohli vypisovat na ne tendre a tak prelievat dalsie peniaze chapes? a drzat sa toho planu je blbost chce to novy plan a ako andy napisal trate stavat inde
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pieter
http://imhd.sk/ba/doc/sk/12339/Vyluka-liniek-201-a-202-na-Dolnych-honoch-od-10-45.html