Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tedomík #192298:
Problemy na 201 su dlhotrvajuce a opakujuce sa a v spicke je podla mna relativne zrejme ze na Hlavnej stanici nie je dostatocny vyrovnavaci cas. To ze DPB si dementne nastavi CP je chyba DPB.
Reply on: Vladimír #192276:
Pozor, lenze my sa nebavime o skrateni L22 po Patronku (to by davalo zmysel a bolo uplne v poriadku), ale o skrateni po Tesco Lamac, co uz je trochu problem
Reply on: anbis #192308:
ano u nas sa o systematickej udrzbe hovorit neda. a to nie len u DPB. je uplne bezne, ze zrekonstruovane veci (namestia, budovy, etc.) potrebuju po 10 rokoch dalsiu opravu.
Reply on: Ámos #192306:
Ďakujem za zaujímavé info. Nemám prehľad, preto sa pýtam - narozdiel od BA v iných mestách (západne od nás, alebo aj v ČR) sa takáto údržba robí bežne? Čo sledujem fórum a čítam medzi riadkami, u nás sa niečo také robí maximálne raz za dekádu a nie veľmi systematicky... Ďakujem.
Reply on: Marek1978 #192305:
Namiesto toho mohli svoju energiu smerovať do vybudovania zastávky na Lamačskej, pri križovatke s Vojenskou, tá by pomohla viac, ako linka s hodinovým intervalom.
Reply on: anbis #192304:
Ak si dobre pamatam robila sa udrzba trate a robilo sa to v noci. Aby ju nemuseli neusstale presuvat do vozovne, tak sa to vyriesil takto.
Potom sa mi mari, ze zase mali probelm s vandalizmom.
Reply on: Andreas.Papak #192280:
áno, tie panely sú tam dodnes. Z detstva som si matne pamätal akýsi pekelný stroj pri Novom záhone ☺ , niekoľko rokov na to som pochopil, že to inferno bola iba podbíjačka a teraz sa mi to potvrdilo ? V tej dobe sa robila nejaká údržba račianskej trate, resp. prečo sa to odstavovanie riešilo takýmto spôsobom?
Reply on: Ámos #192301:
Keď na OD Saratov majú byť 3 tak tu minimálne tie 3 😃
Osobne si myslím ,že to spravia ako Vlčie hrdlo
Reply on: Valec #192282:
Oukej, ja s tým nemám prečo nesúhlasiť.

Miestne frekvencie až tak nepoznám, tak som len "nahlas" zauvažoval. Vychádzal som z toho, že predtým ako L22 potiahli na Kramáre, dlhé predlhé roky jazdila len medzi DNV a Dúbravkou. Preto som jej úlohu na novom úseku vnímal len ako dočasné priame spojenie Dúbravky s Kramármi do času, kým sa vyrieši možnosť civilizovaného prestupu na Patrónke.

Pokiaľ aj po odstrihnutí Kramárov bude plniť nejakú funkciu medzi Patrónkou a Dúbravkou (zrejme odľahčenie nosných liniek), nie som proti takej trase. Aj keď potom neviem, či by nebolo lepšie riešiť kapacitu nosných liniek.
Reply on: Valec #192299:
A co naplanuju? Zburat a nahradit dvoma ci troma pristreskami JCDeaux?
Reply on: Valec #192299:
? Lamač jedna z najmenších MČ s najväčšou hubou co sa tyka vyzadovania sluzieb od magistratu.

Skoda, ze sa za Keltosky neosamostatnili. Bol by pokoj.
Reply on: Ámos #192288:
Ak zatrolejujú Tesco Lamač, Brniansku a Avion, tak dúfam, že L63 bude zrušená, resp. vedená v tomto úseku ako trolejbus a do Lamača pôjde len posilnená L30. Ale ak sa LV bude navrhovať týmto istým spôsobom, tak L30 bude premávať len v úseku Lamač - ŽST Lamač a medzi ŽST a Tesom sa bude prestupovať napr. na L37.

Projekt na reko Patrónky je v zásobníku projektov na roky 2014-2020.
Reply on: Ninobelovic #192295:
Nechápete pravdepodobne preto, že Váš rozum Vám nedovolí pochopiť, že rôzne situácie na cestách komplikujú prejazdnosť aj vozidlám MHD. Načo by ste sa sťažovali Čo sa tým vyrieši....?
A ak Vás to už ako ste napísali nebaví, tak si nájdite na odreagovanie inú zábavu ako spamovanie fóra fanúšikov a nadšencov MHD. Zistiť ste to mohli aj pri kontrolnej otázke pri registrácií. A odpoveď na ňu sa stále nezmenila a platí ako pri registrácií ?
Reply on: Ninobelovic #192295:
Ak to nebolo dnes,tak sa treba pozerať CP (školské prázdniny pracovný deň) ?
Reply on: Ninobelovic #192295:
Dobrý deň , prosím vás stačí čítať keď už ste sa prihlásili na toto fórum ktoré nieje oficiálne fórum DPB ale je to iba diskusia fanúšikov a nadšencov MHD.

http://imhd.sk/ba/doc/sk/12339/Vyluka-liniek-201-a-202-na-Dolnych-honoch-od-10-45.html
Dobry den nechapem ako je mozne ze trolejbus cislo 201 pride na zaciatocnu zastavku na hlavnej stanici s 5 minutovym meskanim. Uz ma to vazne nebavi prosim vas kde sa mozem stazovat dakujem.
Reply on: Ámos #192293:
musime si uvedomit ze v roku 1987 bol iny rezim vyvoj sa dal predpokladat vzhladom na 5rocnice teraz ked sa trh otvoril su tu sukromnici ktorí tvoria inak a inde prepravne naroky ako vtedy byty sa stavaju kade tade to iste o obchodnych centrach a admin. budovach atd.
Reply on: Roberto #192292:
samozrejme ze ano, lebo prepravne prudy su dnes uplne ine ako boli v 1987. Ale to by sme od tych spiatocnikov v DPB chceli vela.
Reply on: Ámos #192291:
trolejove veze su na to aby sa mohli vypisovat na ne tendre a tak prelievat dalsie peniaze chapes? a drzat sa toho planu je blbost chce to novy plan a ako andy napisal trate stavat inde

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.