Sobota a jano a fero stávajú trať na patronke. Okrem nich tam je jeden stojaci senior manager of human resources a v aute si pofajcuje vodic. Takze dnes rekord =4 ludia
Jézis cez prázdniny chodi 204 do vojenskej nemocnice a nie pekne na valassku a ked chcem chodit k mame do roboty tak musim bud na zastavku patronka a odtial neskutocny kus peso alebo alebo prejst cez tu hlavnu cestu takou skratkou kde po ceste zrazia 3 auta a 4 na mna zatrubia plus ma tan bezdomovci chcu zabiiit :)))
Na tom Račianskom mýte tak chýba podchod. Idem prestupovať Od električky na 210 mám asi 3-4 min. do odchodu trolejbusu. A zdrhne. Však prechod medzi zastávkami tam je strašne dlhý. Keby sa dalo tak aspoň posunúť zastávku smer Hlavná st. trocha ďalej, aby tam zastavovali aj 21 a 210. Prip v súčasnej polohe linky 31 a 39 na CSÚ by stáli na zastávkach 21 210.
Problemy na 201 su dlhotrvajuce a opakujuce sa a v spicke je podla mna relativne zrejme ze na Hlavnej stanici nie je dostatocny vyrovnavaci cas. To ze DPB si dementne nastavi CP je chyba DPB.
Pozor, lenze my sa nebavime o skrateni L22 po Patronku (to by davalo zmysel a bolo uplne v poriadku), ale o skrateni po Tesco Lamac, co uz je trochu problem
ano u nas sa o systematickej udrzbe hovorit neda. a to nie len u DPB. je uplne bezne, ze zrekonstruovane veci (namestia, budovy, etc.) potrebuju po 10 rokoch dalsiu opravu.
Ďakujem za zaujímavé info. Nemám prehľad, preto sa pýtam - narozdiel od BA v iných mestách (západne od nás, alebo aj v ČR) sa takáto údržba robí bežne? Čo sledujem fórum a čítam medzi riadkami, u nás sa niečo také robí maximálne raz za dekádu a nie veľmi systematicky... Ďakujem.
Namiesto toho mohli svoju energiu smerovať do vybudovania zastávky na Lamačskej, pri križovatke s Vojenskou, tá by pomohla viac, ako linka s hodinovým intervalom.
Ak si dobre pamatam robila sa udrzba trate a robilo sa to v noci. Aby ju nemuseli neusstale presuvat do vozovne, tak sa to vyriesil takto.
Potom sa mi mari, ze zase mali probelm s vandalizmom.
áno, tie panely sú tam dodnes. Z detstva som si matne pamätal akýsi pekelný stroj pri Novom záhone ☺ , niekoľko rokov na to som pochopil, že to inferno bola iba podbíjačka a teraz sa mi to potvrdilo ? V tej dobe sa robila nejaká údržba račianskej trate, resp. prečo sa to odstavovanie riešilo takýmto spôsobom?
Miestne frekvencie až tak nepoznám, tak som len "nahlas" zauvažoval. Vychádzal som z toho, že predtým ako L22 potiahli na Kramáre, dlhé predlhé roky jazdila len medzi DNV a Dúbravkou. Preto som jej úlohu na novom úseku vnímal len ako dočasné priame spojenie Dúbravky s Kramármi do času, kým sa vyrieši možnosť civilizovaného prestupu na Patrónke.
Pokiaľ aj po odstrihnutí Kramárov bude plniť nejakú funkciu medzi Patrónkou a Dúbravkou (zrejme odľahčenie nosných liniek), nie som proti takej trase. Aj keď potom neviem, či by nebolo lepšie riešiť kapacitu nosných liniek.
Tedomík
Osobne si myslím ,že to spravia ako Vlčie hrdlo