Reply on: Andy #192289:
Umyslom predsa nie je efektivny system. Umyslom je držať sa planu z roku 1987 a prefinancovať co najviac finančných prostriedkov prostrednitcvom tendra, do ktoreho sa prihlasi prave jeden uchadzac a teda spolocnost ELZA.Skutocne neviem na co ma DPB tolko trolejovych vezi, ked ich vlastne uz nepotrebuje, lebo nevie postavit ani jednoduchu trat. Mali by jednu ci dve predat Presovu alebo inemu mestu s troflami.
Vladimír
Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.