Reply on: Ámos #192291:
trolejove veze su na to aby sa mohli vypisovat na ne tendre a tak prelievat dalsie peniaze chapes? a drzat sa toho planu je blbost chce to novy plan a ako andy napisal trate stavat inde
. Byť na mne naplieskam tam kĺbové vozy celoročne s intervalom 15 min . 
, keď nevie ani zlúčiť L20+L22 ( nakoľko je dnes L22 absolútne nevyužitelná ) .
Vladimír
Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.