Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Bohužial asi nieje spôsob ktorým by mohla L28 jazdiť k glavici resp. na sídlisko .
Musela by sa niekde spraviť nejaká zmena tzn. vytvorenie nejakého obratiska alebo niečo . Ale ako rozmýšlam tak rozmýšlam v okolí glavice je snáď len jeden priestor na to . Ale tam by bol asi problém s pozemkami atď. Nehovoriac o tom že už vidím ako DPB v spoluprácii s MČ bude budovať obratisko 😃 , keď nevie ani zlúčiť L20+L22 ( nakoľko je dnes L22 absolútne nevyužitelná ) .

Nič to nemení na tom že keby sa spravia zmeny ktoré navrhoval 810zssk tak si myslím že aj MČ aj DPB by ušetrili náklady na zbytočné sprostosti a mali by od DNV na veľmi dlhý čas pokoj .

takže trochu scifi :

L28 Eurovea - Novo vybudované obratisko pri Glavici (L28 by s zhustením intervalom 20m pokryla aj Na Hriadkach )
L20 Opletalova - Tesco Lamač , zhustenie intervalu
L22 / Sory z tejto linky by prešli na L20
L128 / Zrušiť , peniaze by mohli byť využité inak a lepšie

Reply on: Juraj76 #192229:
Práve nové trolejbusové trate môžu riešiť problémy s autobusmi, len by to chcelo zatrolejiť ucelenejší úsek, napr. linku 32.
To sa mi zdá, alebo tí lofasi tam tie betónové panely nechali, a sú tam dodnes? ?
nemyslím si lebo tam nieje čas z na cestu k Vojenskej nemocnici a späť
To jedine tak žeby sa zdĺžil interval 209 z12 asi na 20
Reply on: Vladimír #192276:
Aj z Dúbravky aj z DNV sú linky v hustom intervale čo idú na Patrónku.. ide o to akú majú rezervu v kapacite.. Je jasné, že keby aj celý "obsah" toho 10.5 m soru raz za 12 min prestúpil do 21, alebo 34, tak pre tie linky to asi nebude až taký drastický prírastok, ale pre daných ľudí to bude zníženie komfortu cestovania...
Reply on: 810zssk #192274:
Ja som to pochopil tak, že podmienkou toho projektu (resp. získania prostriedkov naň) bola náhrada autobusovej dopravy trolejbusovou. Ak by L22 nechali tak ako je, táto podmienka by splnená nebola.

Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.
Reply on: frenky #192268:
Len ak otocis cez kruhac tak kde ten voz odstavis?
Reply on: Solider #192269:
And your point is..?
tak do jari to snad uz vydrzi...zas dole kopcom je fakt zle len to jedno miesto, kde je uz teraz 10 km/h a hore kopcom ten usek tesne pred krizovatkou..co som si ale vsimol dost sa zdvihol usek hned za krizovatkou repasskeho/drobneho smer pri krizi
Reply on: Peon #192271:
Tam sa hýbe celý BKV panel 😃
Reply on: 810zssk #192266:
Tak neskoro? ? Medzi zastávkami Alexyho a Švantnerova je tá trať v takom havarijnom stave, že dovtedy to asi nevydrží...
Reply on: Solider #192269:
211 predpokladám bude celotýždenná, že?
Reply on: 810zssk #192232:
Bod 9 z projektu:
„Rozšírenie ekologickej elektrickej trakcie v MHD, s následným obmedzením súbežných autobusových liniek.“
Reply on: 810zssk #192263:
Ty si nikdy realne nebol pri Glavici pozriet, ako to tam vyzera na tom "obratisku"? Ze? Lebo inak by si nedristal. Tam neotocis ani 9,5m SORku so slabsim rajtom. A nie este, ked tam stoji zasobovanie.
To uz radsej sa vykaslime na Glavicu a vozy tocme v kruhaci.
...Gratulujem vám všetkým k Siriusovi...cestujúci určite ocenia najmä saunovitosť vozidla a z vlastnej skúsenosti odporúčam vozidlo vypravovať len s vodičom v maximálne dobrom zdravotnom stave.Tepelné podmienky v priestore pracoviska vodiča zlahka pripomínajú teplovzdušnú pec nastavenú na plné gule...A ked to len tak samo sebou v strede križovatky vyradí kvalt,chce to klud,všetko vypnúť,opäť zapnúť a pokračovať ďalej...držím vám palce!!!
Reply on: 810zssk #192263:
postavit obratisko za podjazdom pod zeleznicu alebo zrusit klby a dat lepsi takt
Reply on: Juraj76 #192229:
ad 1: ten autobus je taky nepodareny, ze nie je vhodne ho nasadzovat na beznu linku. Zaroven je dostatocna atrakcia na to, aby si jazdil len tak okolo centra. Ziadny dopravca (mimo SAD PP) ho nemieni kupit, napriek snom a snahe vyrobcu.

ad 4: ved su vysutazene nove trolejbusy, takze nove vozidla z EU fondov su zabezpecene. Plus tie trolejbusove trate idu z ineho operacneho programu.

ad 5: nie je problem kupit autobusy, staci zohnat peniaze. 🙂
Reply on: Eury #192262:
Tam kde dnes 128, Citelis by si tam otocit mal vediet. Uznavam ze klbaky by mohli byt problem, to by este bolo treba nejak domysliet 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.