galiyosha: No samozrejme, že by sa niekto našiel, avšak sú tu aj taký, ktorý len vypisujú sťažnosti už aj na také veci, že v priebehu jazdy začalo pršať a vodič nezastavil a nepozatváral okná.
Ja by som bol ochotný. Myslím si, že to s manuálom a trochou chcenia nebolo také ťažké. Veď v DPMK im to spravuje nejaký nadšenec. Však problém by zrejme bol v DPB. Neviem či by chceli?! Za opýtanie to stojí. Mal by si záujem.
Andy: zrušenie zachádzania ku krematóriu nie je také jednoduché.
Má to dve roviny.
1. Marianum je správca krematória a mestská organizácia a je v záujme mesta aby tam bus zachádza.
2. Neviem či ti už zomrel niekto blízky, ale tak blízky, že žial ti nedovoluje sa pomaly ani len držať na nohách a je ti tak zle, že prejsť 50metrov je veľmi ťažké. Sám som v krematóriu podobnú situáciu zažil. A aj preto by tam zachádzanie busu malo byť.
Ja by som bol ochotný. Myslím si, že to s manuálom a trochou chcenia nebolo také ťažké. Veď v DPMK im to spravuje nejaký nadšenec. Však problém by zrejme bol v DPB. Neviem či by chceli?! Za opýtanie to stojí. Mal by si záujem.
Andy: zrušenie zachádzania ku krematóriu nie je také jednoduché.
Má to dve roviny.
1. Marianum je správca krematória a mestská organizácia a je v záujme mesta aby tam bus zachádza.
2. Neviem či ti už zomrel niekto blízky, ale tak blízky, že žial ti nedovoluje sa pomaly ani len držať na nohách a je ti tak zle, že prejsť 50metrov je veľmi ťažké. Sám som v krematóriu podobnú situáciu zažil. A aj preto by tam zachádzanie busu malo byť.
J
Otázka(OT):
Si spokojný s vnútorným informačným systémom, nechýba mu niečo?
Odpoveď(OD):
No mohlo by tam stále svietiť číslo linky.
OT: A čo keby nezbrazoval len budúcu zastávku, ale aj tie ďlašie nejak dôležité?
OD: No to by bolo tiež dobre, to by pomohlo.
OT: Chýba vám na informovaní cetujúceho vo vnútri ešte niečo?
OD: Chýba mi celá trasa, teda všetky zastávky tak ako na tých starých plastových tabuľkách. Dosť často som to využíval, možno by zvnútra mohli byť dané.
OT: Sú také elektronické, avšak ukazujú len nejakých 8 najbližších zastávok. Stačilo by to?
OD: lešpie ako nič avšak z blata do kaluže. Najlepšia by bola celá trasa.
OT: Vadí vám ešte niečo.
OD: Keď je plný bus tak cez ľudí nevidím na ten displej.
Takže tak.
Kirenka, si: A čo takto to otočiť a nech 93 nechodí až na Jasovskú, ale len na Dolnozemskú
Nedalo by sa to zneužívanie/používanie vyriešiť takto:
Poobede by 91 a 191 nestáli pri Auparku a na Dvoroch, prestupný bod z Petržalky by bol Ševčenková a Jasovská a ráno by nestáli na Jasovskej. Teda stáli, ale len ako výstup, čiže na znamenie z voza.
Ale viem, ľudia by to nepochopili.