Reply on: Andy #18838:
Viem, že Marianum je reklamný názov. Len som sa pýtal, prečo to DPB premenoval, keď mu názov zrazu vadí. Pretože určite nepremenuje zastávku akokoľvek, len keď to niekto zaplatí. (Vieš si predstaviť, že by premenovali napríklad zastávku Televízia na "Al-Kajdá Target", ak by nejaký Ali cvakol 30 litrov?)
J
Otázka(OT):
Si spokojný s vnútorným informačným systémom, nechýba mu niečo?
Odpoveď(OD):
No mohlo by tam stále svietiť číslo linky.
OT: A čo keby nezbrazoval len budúcu zastávku, ale aj tie ďlašie nejak dôležité?
OD: No to by bolo tiež dobre, to by pomohlo.
OT: Chýba vám na informovaní cetujúceho vo vnútri ešte niečo?
OD: Chýba mi celá trasa, teda všetky zastávky tak ako na tých starých plastových tabuľkách. Dosť často som to využíval, možno by zvnútra mohli byť dané.
OT: Sú také elektronické, avšak ukazujú len nejakých 8 najbližších zastávok. Stačilo by to?
OD: lešpie ako nič avšak z blata do kaluže. Najlepšia by bola celá trasa.
OT: Vadí vám ešte niečo.
OD: Keď je plný bus tak cez ľudí nevidím na ten displej.
Takže tak.
Kirenka, si: A čo takto to otočiť a nech 93 nechodí až na Jasovskú, ale len na Dolnozemskú
Nedalo by sa to zneužívanie/používanie vyriešiť takto:
Poobede by 91 a 191 nestáli pri Auparku a na Dvoroch, prestupný bod z Petržalky by bol Ševčenková a Jasovská a ráno by nestáli na Jasovskej. Teda stáli, ale len ako výstup, čiže na znamenie z voza.
Ale viem, ľudia by to nepochopili.