Reply on: Kirenka #18786:
a este btw... ak sa nedostanes do L93 a musis cakat na dalsi spoj, linka 93 nechodi v polhodinovom intervale (uvazujem o cloveku ktory potrebuje ist do cunova, tam uz L191 nepremava; resp v case mimo spicky...)Okrem toho ak sa nezmestis a mas troska kombinatoricke schopnosti, tak sa tam kam sa potrebujes dostanes aj skobinovanim viacerych spojov, pri hustote liniek a ich intervale v petrzalke to je celkom jednoduche a vacsinou aj rychlejsie ako cakat na dalsi spoj... Ludia z Jaroviec/Rusoviec/Cunova takuto moznost nemaju (nic ine ako tie L91/191 im tam proste nechodi a pesi k zastavke niecoho ineho to je tiez peknych par km)
Jano
Ked pridem do oblasti, ktoru nepoznam a potrebujem sa niekam dostat MHD ( SAD ), najprv si pozriem logicky cestovny poriadok. V pripade, ze tam cestak chyba ( napr. vandali ) jednoducho sa opytam niekoho, kto je na zastavke a ked nahodou tam nie je nikto, myslim, ze nie je taky problem sa opytat vodica ( to plati aj v pripade ked dobieham na uz pristaveny autobus ). Su situacie, ked vam vodic nevie odpovedat, ale pochybujem, ze by sa v autobuse nenasiel niekto s cestujucich, ktory by vam nevedel pomoct.
Co sa transparentov tyka, podla mna to je krok dopredu od tabuliek - je to estetickejsie a prehladnejsie, ale dovolim si povedat, ze informacia na transparente o MC a pod nou nazov konecnej zastavky by mala vacsi efekt v informovanosti cestujucich, ale inac plati to, co som uviedol vyssie - ked potrebujem nieco vediet, co na transparente nie je, jednoducho sa opytam.
Myslim, ze vsetko by sa dalo este vylepsit, avsak za kazdej situacie sa najdu ludia, ktori budu ZA a ktori budu PROTI. Preto budme radi aspon za to malo co mame.