a zabudol som reagovat na druhu cast otazky - snazim sa krotit, preto moj ucet za piatky a soboty by nemal prekrocit viac ako 5 eur/den resp. ak je co oslavovat 10 eur Samozrejme su aj vynimky, kedy nejdem vobec alebo dam ovela viac. Co sa tyka zdrazenia - 9 eur sa ti nemusi zdat vela, mozes aj argumentovat tym, ze budem moct jazdit po celej BA, ale treba si uvedomit, ze to nie je jedine zdrazovanie tento rok, cize je to len ta povestna spicka ladovca. A pri plate 2,5 eura/hod to mam cca 4 hodiny prace navyse len preto, aby som mohol jazdit v "1 pasme"
"Na trať do Petržalky by sa možno dal vytvroiť samostatný projekt krytý z eurofondov" - aj mne to pripadá ako jediné možné riešenie. Tak sa to zase všetko (asi úmyselne) zamotáva, že z toho nakoniec nebude nič.
Talichova je ešte pomerne rovná, aj tá malá cestička pre peších k LIDL-u, ale Chrobákova je už strmšia nie? Som sa prešiel od Tavárikovej osady po Jura Hronca, tiež zaujímavá ulica, ale všetko tam sú také baráky, že pochybujem, že tam nieto nemá auto.
ako student si na svoje zivobytie a teda aj PCL zarabas sam?
Chodievas v piatky, soboty von? Kolko si schopny vrazit do cestovania za MHD, fotografovanie, etc.?
priemerna cena benzinu v 2004 bola cca 35,- € dnes je cca 45,- Sk a tak navysenie o cca 28%. Je to treba dalej rozpisovat alebo sa chapeme ?
V kazdom pripade ak su dvaja ludia v aute, uz davno to vyjde lacnejsie ako verejnou dopravou. Preco by to akurat teraz malo sposobit obrovsky odlyv cestujucich.
V com je zdrazenie MHD v BA diskriminacne?
a co su tie body? No predsa zlava, ktora je cca 1%. Princip absolutne rovnaky, sposob vykonania trochu rozdielny.
A ci prave toto je spravny sposob ukaze cas. Konecne sa v zeleznicnych spolocnostiach nieco robi. Ak mas pocit, ze si mudrejsi a vedel by si to lepsie, prihlas sa s projektom.
tebe asi niekto za-kill-oval brain ? ale to FUJ SOR platí 24/7! ?
Re #168755 Ruslan: No zaujímavé, tak schálne nech DPB skráti experimentálne L133 po Molecovu, s otočkou cez Baníkovu a Karloveskú a uvidíme čo sa bude diať ? faktom je, že požiadavka na obsluhu Šaštínskej a Sološnickej je k veci, keďže to bol jediný úsek kde mala L135 zmysel a počas každej jazdy tam z nej vystupovalo aspoň 5-7 ľudí. Ale obnovenie premávky tam malo byť podmienené opravou "tankodrómu" na Sološnickej, keďže L135 musela pre katastrofálny stav vozovky (aj ementál má menej dier) jazdiť v protismere. Jedna časť, ktorá chce mať L35/135 má v paži L133 a pre zmenu časť KV čo používa L133 má v paži Šaštínsku a Sološnickú, ale tí z Š+S kričia hlasnejšie.
Informácie zo zostrihu mestského zastupiteľstva (26.5. 2011), Tv Bratislava:
Linka 35 by mala čoskoro nahradiť linku 135 a premávať aj po Šaštínskej a Sološnickej.
Dôvod: Starostka Karlovej Vsi žiada poslancov a primátora aby schválili trasu linky 35 tak ako je uvedená vyššie.
Ďalej tam mal prejav pán Ševčík, ktorý hvoril o tom ako dôchodcovia využívali L135 a po jej zrušení musia chodiť 300 až 400 metrov na najbližšiu zastávku MHD a to je pre nich zložité a náročné.
Na to sa prihlásil jeden poslanec a uviedol, že mnohé linky v Karlovej Vsi boli politického charakteru a preto by sa mali zrušiť. Ak chce mať Karlova Ves nejakú linku (podobnú ako linka 35) mala by si mestská časť na ňu aj prispievať. Taktiež sa starostke KV nepozdáva zrušenie zachádzky L32 cez Baníkovu...
Ďalej narážali poslanci a starostka KV na linky, ktoré idú z DD cez Molecovu a či je potrebné v rámci šetrenia, aby premávali úplne všetky linky v tomto úseku, hlavne linka 133.
Takže z toho môže vyplývať, že, keď musí prísť v rámci šetrenia k zrušeniu liniek, tak radšej chcú linku 35 a 135 a nechcú linku 133 ? ?
To by sa museli meniť pravidlá operačných programov nie len vbode oprávnených prijímateľov ale aj vbode oprávnených výdavkov, čo by bol zásadnejší zásah, na čo by sa podľa mňa mohli ozvať aj ďalšie krajiny...
Ámos
Chodievas v piatky, soboty von? Kolko si schopny vrazit do cestovania za MHD, fotografovanie, etc.?