Reply on: no.ev.di. #168642:
Prvé alebo druhé pásmo, to je jedno. Bratislava je jedno mesto, všetci platia rovnaké dane, tak prečo má byť časť ľudí znevýhodnená podľa ich pobytu. Argument kto ako dlho a ako ďaleko cestuje neobstojí, lebo cena sa odvíja podľa toho, či prekročíš nejakú pomyslenú hranicu a nie od dĺžky cesty. Ja cestujem 9 minút cez hranicu, do centra chodím max. raz za týždeň a platím viac, ako keď ideš ty do Auparku prípadne vyvážať sa niekde inde. Vysvetli mi prečo?Re #168644 Joyki: A prečo si myslíš, že všetci dochádzajúci cestujú do prvého pásma?
Komu je veľa za cestovanie do BA, ten sa sem môže kľudne presťahovať (alebo si u niekoho nahlásiť trvalý pobyt a môže mať BMK), alebo si nájsť prácu v mieste bydliska.
Re #168652 810zssk: Neviem to na 100%, ale vravelo sa o tom (tuším to bolo aj medializované) už od vtedy, čo sa hovorilo o zmene cestovného.
Re #168658 MatejBA: Pri zavádzaní pásiem v roku 2000 sa cena upravila tak, že za pôvodný celosieťový si si kúpil len 1. pásmo a celosieťový stál o stovku viac. Nepamätám presné sumy, ale niečo okolo 500 a 600 Sk to vtedy bolo. Máš pocit, že vtedy to nebolo pre niekoho dosť?
Re #168659 Joyki: Kto ti tie ceny povedal?
Re #168684 MatejBA: Máš tam jednu chybu, cestovné bude tak symbolické, aké si mesto stanoví. Bez ohľadu na to, či by MHD prevádzkoval súkromík alebo DPB, stále môže byť aj zadarmo, aj za 2€.
Re #168689 inovacebus: Takže máš zaručené informácie, aké vedia poskytovať len vodiči, čo? ? Samozrejme, všetko čo si tu popísal sú neskutočné nezmysli.
Re #168694 no.ev.di.: "bohatí jazdia autom a takmer vôbec vlakom"
Ale toto platí žiaľ len na Slovensku. Na západe totiž bohatí poznajú aj cenu svojho času a počas cesty sa môžu venovať aj iným veciam ako len sledovaniu situácie na ceste.
Vladimír