Reply on: Turbo #16818:
Plac, bo Agora ti Karosu pripomina
Tes sa, bo v Ikaruse zostala zachovana vyroba autobusov
A to si az teraz zistil, ze Ikarus robi CityBusy???
Tes sa, bo v Ikaruse zostala zachovana vyroba autobusov
A to si az teraz zistil, ze Ikarus robi CityBusy???
)
Radsej 283.
Ale aby bolo jasne, ja nemam nic proti cechom, ale voci konkretnemu vyrobku. Karosa B 961 (ale aj B 951) je zvratena konstrukcia, zastarala, nemoderna, splnajuca akurat nejake EU normy a tym to konci. Ked uz mame kupovat nieco co nie je na urovni sucasnych svetovych trendov, tak potom Ikarusy C83. Igorko, ja mam pocit ze to vyrabaju, niekam pre Rusko a samozrejme pre seba. Netreba sa im divit, vsak to su genialne vozy, casom overene, spolahlive. A najma takmer neznicitelne. To, co podaly v uliciach Bratislavy Ikarusy radu 200 nepodal ziaden iny autobus. Ked sa pozrem napr. na 2881 a 1317, tak pri porovnavani je jasne, ze 2881 odviezol viacej ludi, ako sa na 1317 vobec pozrelo. Uvedomte si, ake vykony tie autobusy podali. A to som sa vypraval aj s veducim divizie autobusy v DPB. a on sam mi to potvrdil. Povedal, ze to co do Ikarusom investovali im tie autobusy mnohonasobne vratili. Ziaden iny typ autobusu, ako Ikarus 280 a 283 nie je osvedcenejsia konstrukcia.
Turbo
Pouzijem tvoj citat: kdezto karosa s rozchadzajucou sa podlahou, prinitovanym zadnym oknom, ohnutym zadkom a pod. este neaku chvilu jazdit vydrzi...
Hmm, tak to je akoze dobre? To sa mam z toho tesit? Iba to ukazuje, aka je Karosa serbel. U uvedom si jednu vec: Ten Ikarus, ktoremu praskol ram odviezol viacej ludi z miesta A na miesto B, ako ta Karosa. Pritom nevykazoval ku koncu svojej zivotnosti take vady, ako si sam spomenul pri Karose. Mozno v mensej miere. A samozrejme hrdzavel, to je fakt - ALE! - nerozpadaval sa.