Reply on: Mike #168138:
Časť pre cyklistov mala byť zrejme na tej strane, ako je teraz. Oddelenie je spravené nielen čiarou, ale aj odlišnými pásmi dlažby po stranách. Vidno to najmä v časti pod River Housom. Inak je RP pre chodcov aj pre cyklistov riešený zle, vidno obrovský rozdiel voči priestoru pred PKO, kde je šírka promenády dvojnásobná.
kecho
tá prvá, to je jasné, že by bolo vhodné vymyslieť - od seamofru cez posuutie cesty, alternatív je dosť, ale určite nie je ochota uvoľniť peniaze v niečo, čo priamo nepodporí IAD - aj keď, skús napísať siemensu, tí by sa semaforu potešili
Re #168145 Mike: a po vzore niektorých polovodičov ten dopyt potom neaktivovať a otvárať všetky dvere (samozrejme, okrem prvých, aby im nešlo teplo dnu) na každej zastávke
Re #168138 Mike: ? len si to musím pozrieť, či a ako by sa to dalo presne realizovať... a v súčasnosti je to aj tak zrejme zbytočný nápad, keď sa všetci budú oháňať tým, že nie sú financie...
ozaj, pri tých zmenách zastávok, keď sa už teda bude zasahovať do databázy CP - nebolo by dobré zreálniť 133 v CP a označiť ho ako expresný bus? ?