Reply on: no.ev.di. #168133:
Ty si taký sprostý, že si ešte aj pri plnom vedomí naserieš do huby. Prečo si potom písal toto:1) Autor: no.ev.di.
19.6.2011 14.39 #168097 Re:
Re #168095 Solider: čo je na 840 zlé? Nie je to náhodou licenčná výroba nejakého vozíka od Stadleru, lebo tá maska našich 840 je akoby cez kopírák s vozidlami od Stadleru.
Re #168093 Petto: Desiro je interiérom silne podobné Talentu alebo Flirtu, ibaže je kratšie a je to diesel.
a toto:
Autor: no.ev.di.
19.6.2011 11.51 #168084 Re:
Re #168079 Ivan3: Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS
Nad SOR-kami tu onanuješ jedine ty. Určite si pri mastení tága predstavuješ nejakú horiacu SOR-ku.
?
kecho
Re #168126 boxcar: aby mohla prísť SOZA a účtovať verejnú projekciu copyrightového diela
Re #168072 no.ev.di.: s tým 31/39 je zaujímavý nápad, ale nevidím to moc priechodne, pretože:
1/museli by stáť na elinovej trati, čo je v BA dosť problém (viď karloveská radiála, aj keď tam je tuším problém aj v nosnosti povrchu zastávky)
2/dopraváci by asi skolabovali už len keby počuli takýto nápad
3/ak zrušíš v sedle 94, o čom sa tu hovorí, tak medzi 9-14 nebudeš mať obsluhovanú Vazku, a kúsok odtiaľ je poliklinika Mýtna, takže dôchodci ťa ukameňujú...
Re #168066 Mike: tuším to bolo z diskusie zo sme, tam boli aj linky na korešpondenciu policajtov s magistrátom, ale v tom istom čase v hrubých obrysoch aj z dpb v rámci otázky, prečo L94 nezastavuje na Floriánskom a kedy bude "opačná" zastávka, kde bolo dokonca spomenuté, že zastávka viedenského typu nemala stáť mesto ani dp ani cent, lebo ju mal spraviť ten stavebník, kvôli ktorému sa zrušila Vazka... takže pre policajtov klasické "díky Broňa", zase sme "ušetrili"
ad komisia - uhler sa síce zapája do diskusií, čo je naozaj veľké prekvapenie, ale takým štýlom, že sa mi zdá, ako keby si chcel z toho pre seba vytĺcť čo najviac (niečo ako typ Slávik či zed, predpokladám, že v budúcich voľbách sa tým bude oháňať), naposledy sa oháňal tým, že komisia ušetrila 1,3 mil. eur na odmenách administratívy, hoci neviem, ako je to možné, keď komisia nemá žiadnu reálnu právomoc
ad buspruh - skúsim sa na to cez týždeň pozrieť a poslať to, ono by to vlastne mohlo vbyzerať podobne ako buspruh v podjazde na hocžovom, ktorý sa tiež končí až po tom, ako sa pripája vedľajšia cesta...
prosím ťa, nevieš náhodou, či je v moci mesta/dpb možné presunúť zastávku (teda hlavne či je ochota), kde už je položený kretenprint (alebo niečo podobné červené ) do vedľajšieho jazdného pruhu, v ktorom kedysi aj bola zastávka, ale neskôr bola nika zaprataná kockami v rámci snahy o budovanie zrejme cyklocesty?