Reply on: Valec #164144:
na leto by sa malo pri rekonštrukcií Štefanovičovej prejsť k prehľadnejšiemu linkovaniu u električiek s kratším intervalom a L12 je medzi linkami, ktoré by mali zostať bez zmeny ? To, že sa cestuje z úplne opačného konca mesta na druhý opačný koniec mesta a prestupuje sa pri tom 2x je úplne normálne. L70 pokrýva slušné územie P.Biskupíc a Vrakuňu pokrývajú L201 a 202, doplnené o redšie premávajúce L65,67 a 87, ktoré obsluhujú aj čast P.Biskupíc. S L70 sa dostane človek pod Nový most na električky, s L202 do centra na eliny a s L201 na Trnavské mýto k L1,4,9. Ale zaujíma ma, že o akom dlho pešom presune hovoríš, odkiaľ kam konkrétne? Ak máš na mysli oblasť ulíc Ovčiarska, Pri hrádzi, ktoré sú kúsok od priecestia vlečky k Slovnaftu cez plniareň plynu, tak tam je to 700m, no je to po rovine aspoň, vždy lepšie jak ísť víkend pešo na Lopenícku z Račianskej min. 1km a tí čo bývajú ešte vyššie od obratiska aj ďalší 3/4km navyše.
no.ev.di.
Len pár čísel k L135 : najviac ľudí nastupovalo na L135 v priemere na : Kuklovská nástupná pred cestou cez Veternicovú (3,929 os/spoj), MiÚ Karlova Ves (2,467), Borská (2,333), Veternicová (1,429), Molecova (1,333), Líščie údolie (1,067) a Hlaváčikova 20 (1,000) = toto boli zastávky, kde bol priemer nastupujúcich nad celkovým priemerom nastupujúcich na zastávku, ktorý bol 0,820
vystupujúcich bolo najviac na : Kuklovská pri ceste od Kuklovskej 60 (4,667), Sološnícka (2,200), Hlaváčikova (1,786), L.Sáru (1,071) a Veternicová (1,000). Možno pri i=30/30/30//30 na L35 a teda iba jednej minibusovej linke, počet cestujúcich poklesne a ľudia sa budú odtiaľto viac presúvať pešo a možno linka osloví viac ľudí práve pre spojenie s Tescom a dobrým spojením na Borskú a časom si to vyžiada skrátenie intervalu na 20 minút.