Reply on: Valec #164144:
na leto by sa malo pri rekonštrukcií Štefanovičovej prejsť k prehľadnejšiemu linkovaniu u električiek s kratším intervalom a L12 je medzi linkami, ktoré by mali zostať bez zmeny ? To, že sa cestuje z úplne opačného konca mesta na druhý opačný koniec mesta a prestupuje sa pri tom 2x je úplne normálne. L70 pokrýva slušné územie P.Biskupíc a Vrakuňu pokrývajú L201 a 202, doplnené o redšie premávajúce L65,67 a 87, ktoré obsluhujú aj čast P.Biskupíc. S L70 sa dostane človek pod Nový most na električky, s L202 do centra na eliny a s L201 na Trnavské mýto k L1,4,9. Ale zaujíma ma, že o akom dlho pešom presune hovoríš, odkiaľ kam konkrétne? Ak máš na mysli oblasť ulíc Ovčiarska, Pri hrádzi, ktoré sú kúsok od priecestia vlečky k Slovnaftu cez plniareň plynu, tak tam je to 700m, no je to po rovine aspoň, vždy lepšie jak ísť víkend pešo na Lopenícku z Račianskej min. 1km a tí čo bývajú ešte vyššie od obratiska aj ďalší 3/4km navyše.
Mike
Dnes ide na DD v rannej špičkovej hodine:
15x sólo a 10x kĺbak - 25 spojov za hodinu, spolu spoj v priemere každých 2.4 min
keby sa išli ráno na 10 (5 min int.) bola by hodinová kapacita:
6x sólo, 6x 15m voz, 12x kĺbak - 24 spojov za hodinu, spoj v priemere každých 2.5 min. a dokonca spolu vyššia kapacita
to je "redukcia"
?