Reply on: Tam-bus #164135:
tomu by som nechápal ani ja, keby som nevidel na vlastné oči ako to na tomto úseku s L35 a 135 funguje. Totiž, ak príde L32/33/133 na Kuklovskú s "balíkom", tak nastúpi aj 5-12 ľudí do minibusu a ide na Veternicovú či Kuklovskú, ale niekedy nenastupoval vôbec nikto. Hlavne využívanie odvozu od Kuklovskej na zastávky ako Ľ. Fullu či J.Stanislava a z nich ďalej nebol takmer ani 0,5 človeka na spoj a pritom J.Stanislava bola dosť odľahlá zastávka.Len pár čísel k L135 : najviac ľudí nastupovalo na L135 v priemere na : Kuklovská nástupná pred cestou cez Veternicovú (3,929 os/spoj), MiÚ Karlova Ves (2,467), Borská (2,333), Veternicová (1,429), Molecova (1,333), Líščie údolie (1,067) a Hlaváčikova 20 (1,000) = toto boli zastávky, kde bol priemer nastupujúcich nad celkovým priemerom nastupujúcich na zastávku, ktorý bol 0,820
vystupujúcich bolo najviac na : Kuklovská pri ceste od Kuklovskej 60 (4,667), Sološnícka (2,200), Hlaváčikova (1,786), L.Sáru (1,071) a Veternicová (1,000). Možno pri i=30/30/30//30 na L35 a teda iba jednej minibusovej linke, počet cestujúcich poklesne a ľudia sa budú odtiaľto viac presúvať pešo a možno linka osloví viac ľudí práve pre spojenie s Tescom a dobrým spojením na Borskú a časom si to vyžiada skrátenie intervalu na 20 minút.
Mike
Dnes ide na DD v rannej špičkovej hodine:
15x sólo a 10x kĺbak - 25 spojov za hodinu, spolu spoj v priemere každých 2.4 min
keby sa išli ráno na 10 (5 min int.) bola by hodinová kapacita:
6x sólo, 6x 15m voz, 12x kĺbak - 24 spojov za hodinu, spoj v priemere každých 2.5 min. a dokonca spolu vyššia kapacita
to je "redukcia"
?