Reply on: Tam-bus #164135:
tomu by som nechápal ani ja, keby som nevidel na vlastné oči ako to na tomto úseku s L35 a 135 funguje. Totiž, ak príde L32/33/133 na Kuklovskú s "balíkom", tak nastúpi aj 5-12 ľudí do minibusu a ide na Veternicovú či Kuklovskú, ale niekedy nenastupoval vôbec nikto. Hlavne využívanie odvozu od Kuklovskej na zastávky ako Ľ. Fullu či J.Stanislava a z nich ďalej nebol takmer ani 0,5 človeka na spoj a pritom J.Stanislava bola dosť odľahlá zastávka.Len pár čísel k L135 : najviac ľudí nastupovalo na L135 v priemere na : Kuklovská nástupná pred cestou cez Veternicovú (3,929 os/spoj), MiÚ Karlova Ves (2,467), Borská (2,333), Veternicová (1,429), Molecova (1,333), Líščie údolie (1,067) a Hlaváčikova 20 (1,000) = toto boli zastávky, kde bol priemer nastupujúcich nad celkovým priemerom nastupujúcich na zastávku, ktorý bol 0,820
vystupujúcich bolo najviac na : Kuklovská pri ceste od Kuklovskej 60 (4,667), Sološnícka (2,200), Hlaváčikova (1,786), L.Sáru (1,071) a Veternicová (1,000). Možno pri i=30/30/30//30 na L35 a teda iba jednej minibusovej linke, počet cestujúcich poklesne a ľudia sa budú odtiaľto viac presúvať pešo a možno linka osloví viac ľudí práve pre spojenie s Tescom a dobrým spojením na Borskú a časom si to vyžiada skrátenie intervalu na 20 minút.
no.ev.di.
a) L32 : rš-10, pš-12, L33 : rš-5, pš-6, L133 : rš-10, pš-12
b) L32 : rš+pš-12, L33 : rš+pš-6, L133 : rš+pš-12
V rámci úspory by mohli ešte urobiť toto
- zrušiť L27,38
- na L44 zrušiť úsek Siemens - Jaskový rad (ak tam vidíte ľudí, tak iba preto, že ľudia podaktorí nastupujú na Siemens, prevezú sa celým Jaskovým radom a pokračujú na Bárdošovu ul. a okolie) a zachádzku k zast. L.Dérera (za 3-4 jazdy tam vystúpi akurát tak jeden človek)
- na L56 zrušiť úsek Tbiliská - Záhumenice
- na L66 zrušiť úsek trhovisko - Eurovea
- L78 odkloniť na Šafko (obslúži tak Euroveu namiesto L66 a nebude voziť z/do Petržalky 10-20 ľudí klbák) čím by posilnila spojenie Ružinov - Šafko