12min. intervali a z Kuklovskej by mali ísť:
XX:10, XX:22, XX:34, XX:46, XX:58?
Som zvedavý jak budú narvaté a čo sa týka 35ky dobre, že konečne napadlo tieto linky spojiť ale takto ?. Veď však tie najhlavnejšie ťahy ako Ľ. Fullu, J. Stanislava, Kolískova, Baníkova, L.Sáru to neobslúži. A k tej 32 sa ani nevyjadrujem. ?. Koniec luxusu na DD?
Tu ide hlavne o zastávku "Polianky". Blízko nej je obchodný dom s nábytkom Fima möbel, autoservis, nejaké skladové a asi aj administratívne priestory, veterinárna poliklinika a útulok Slobody zvierat (ak sa nič nezmenilo). Tiež myslím, že cez víkendy obsluha Polianok nie je až taká dôležitá - hlavne pokým je to takouto zdržujúcou zachádzkou...
Tých pár schodov zo zast. "Dúbravská cesta" na Mokrohájsku je cez lesík, čo vo večerných hodinách môže byť problém. Tam je okrem školy ešte nejaký úrad či inštitúcia.
Je tá zachádzka na Dúbravskú nevyhnutná aj cez voľné dni? veď z tej zastávky je to doslovne pár schodov na zastávku Mokrohájska, odkiaľ chodia spoje skoro do celého mesta.
L70 ale nemôžeš ani dať inam, ako premáva dnes, veď potom by ostala dedinská časť P.Biskupíc bez spojenia s mestom. Od Korytnickej ul. kde sa končí sídlisková časť P.Biskupíc to je na zastávky na Kazanskej ul. max. 400m, čo je dobrá vzdialenosť. Keď sme tu kritizovali, že KV-esáci sú leniví z Líščieho údolia dojsť pešo k električkám, alebo na DD z Veternicovej k t-busu a je to pritom členitejší terén, tak na rovine v P.B. snáď nechceš minibus?
nikoho obojsmerné zastavovanie L35 na Borskej nezabije, bude to iba na osoh, tak či onak bude musieť linka prejsť okolo jednej aj druhej zastávky a vždy bude prichádzať ako k prvej tej v smere od Dúbravky. Z Veternicovej a Hlaváčikovej by som si nerobil hlavu, časom aj tento úsek pôjde do kelu, hoci počty cestujúcich tam boli najvyššie na celej trase L135. Mňa prekvapilo odstránenie zachádzky cez Sološnícku. Na Poliankach čo som videl tak nastupovalo iba pár ľudí (3-6 na spoj)
Tak napríklad z Dolných honov všeobecne hocikam do Karlovky alebo Dúbravky sa máš možnosť dostať nasledovne:
201+1/4/9 (prestup na Trnavskom s trmácaním sa cez centrum)
201+5 (prestup na Račku, dlhé cestovanie cez centrum)
201+83 (dlhý presun zo stanice na SAVku)
202+1/4 (dlhý presun Rajská - Nám.SNP/Jesenského; prípadne Cintorínska - Špitálska, v opačnom smere je to úplne bez problémov)
202+70+4/12
do Dúbravky navyše aj:
78/201+63/204/209+20/22/34/83 (prestup na Trnavskom alebo na Račku a na Sokolskej/v TESCu)
201+208+83
202+21+34/83
Základným problémom je, že pri týchto prestupoch má každá linka iný interval, takže zvyčajne pri prestupe vyjde čakanie na takých dobrých 10 minút. Zaujímavé, že nočákom som túto cestu spravil za 55 minút, zatiaľ čo v pracovný deň popoludní mi to trvalo 67.
L70 vôbec neobsluhuje slušne Podunajské Biskupice, nakoľko ide len cez dedinu (teda sídliská sú úplne mimo), 87 centrum viac menej obchádza a L65 a L67 by som v tomto prípadne ani nemenoval, hádam nechceš aby som šiel 65 k Juráku a odtiaľ na 4ku.
1; Tá 43-ka na Kačín bude premávať iba počas Dní Bratislavy alebo tak ako minulý rok v 60-minútovom intervale až do konca septembra? Podľa mňa by to malo byť tak ako minulý rok.
Od odbočky na Kačín je to na Kačín približne o koľko ďalej než na konečnú Lesopark? Nejak to cez googlemaps neviem zmerať. ?
Tú zachádzku cez Hlaváčikovu a Veternicovú si podľa mňa mohli odpustiť... Akí VyVolení tam bývajú?
3; Kedy konečne bude magistrát riešiť Dúbravskú cestu? Aby bola priechodná aspoň pre 10,5 metrové autobusy. Tá zdržujúca obojsmerná zachádzka 36-ky (resp. 35-ky) cez Polianky určite nie je zrovna najšťastnejšia..
na leto by sa malo pri rekonštrukcií Štefanovičovej prejsť k prehľadnejšiemu linkovaniu u električiek s kratším intervalom a L12 je medzi linkami, ktoré by mali zostať bez zmeny ?
To, že sa cestuje z úplne opačného konca mesta na druhý opačný koniec mesta a prestupuje sa pri tom 2x je úplne normálne. L70 pokrýva slušné územie P.Biskupíc a Vrakuňu pokrývajú L201 a 202, doplnené o redšie premávajúce L65,67 a 87, ktoré obsluhujú aj čast P.Biskupíc. S L70 sa dostane človek pod Nový most na električky, s L202 do centra na eliny a s L201 na Trnavské mýto k L1,4,9. Ale zaujíma ma, že o akom dlho pešom presune hovoríš, odkiaľ kam konkrétne? Ak máš na mysli oblasť ulíc Ovčiarska, Pri hrádzi, ktoré sú kúsok od priecestia vlečky k Slovnaftu cez plniareň plynu, tak tam je to 700m, no je to po rovine aspoň, vždy lepšie jak ísť víkend pešo na Lopenícku z Račianskej min. 1km a tí čo bývajú ešte vyššie od obratiska aj ďalší 3/4km navyše.
Furt lepšie interval 12/20 ako nič. Lebo dostať sa z Vrakune/Biskupíc (tam kde nie je L70) do západnej časti mesta je minimálne na dva prestupy, prípadne treba zdolávať dlhé pešie presuny. A to ani nehovorím o víkende.
nechcel som to napísať, lebo zo Šafka ide akurát tak L12 a interval vieme, že je... aký je. Ale hlavne som navrhol L78 k Šafko ako suplovačku za L50, ktorá chodí cez Šafko iba jednosmerne a kedysi ju využívalo dosť ľudí na prepravu Šafko - ASMN - trhovisko - Ružinov
počas pracovného dňa by si to prebrali po L66 linky 50 a 78. Je na škodu, že sa tam nepodarilo potiahnúť trolejbus. Skracovať interval na L50 by si vyžadovalo voz gratis, možno ale by stačilo dať zo 6 na 5min iba od 15:30 do 18:00, toto sa mi už ale nechce počítať koľko vozidiel a vzkm by to hltalo s tým nech sa už pohrá niekto komu sa chce. V tomto či minulom roku je 191 prac.dní v šk.r., 59 dní šk.r. a 115 dní prac. pokoja. Pri 250 prac. dňoch a úspore 607,2vzkm na L78 by to bolo 151 800vzkm na rok a na L66 (prac.+voľno) 75 795+30 929,25vzkm=106 724,25vzkm ročne a už máme úsporu iba na L66 a 78 cca 258 524,25vzkm! pridajme si ešte úspory na 35/36/135 a 133, príp. keby sa podarilo zrušiť L27, skrátiť L44 a 56 o nepotrebný úsek a číslo by nám ešte porástlo o pár desiatok tisíc vzkm. A možno čert zoberie aj L89 po čase, alebo tam pôjdu minibusy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Od odbočky na Kačín je to na Kačín približne o koľko ďalej než na konečnú Lesopark? Nejak to cez googlemaps neviem zmerať. ?
2; Tu sú prehľadnejšie napísané zastávky zmenenej 35-ky: http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zmeny-v-doprave-v-karlovej-vsi/ To vážne bude 35-ka v oboch smeroch trasy stáť na zastávke "Borská" na oboch stranách cesty? ?
Tú zachádzku cez Hlaváčikovu a Veternicovú si podľa mňa mohli odpustiť... Akí VyVolení tam bývajú?
3; Kedy konečne bude magistrát riešiť Dúbravskú cestu? Aby bola priechodná aspoň pre 10,5 metrové autobusy. Tá zdržujúca obojsmerná zachádzka 36-ky (resp. 35-ky) cez Polianky určite nie je zrovna najšťastnejšia..