Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #162668:
ja neviem čo je na tom zázračné ? tebe sa zád zázračné asi všetko... Áno spojil by som tie tri spoločnosti dokopy, plánovalo sa to spraviť už za minulej vlády no nejak sa nič nekonalo... ?
Reply on: no.ev.di. #162658:
takze ty si pamatas ako vyzerali zeleznice v tvojich 3-4 rokoch. V skutku zazracne dieta ?

V kazdom pripade si mi neodpovedal... Chces opat spojit ZSR, ZSSK a ZSCS do jedneho celku?

Re #162657 AAA: Ano sam poznam sikovneho cloveka u ZSR priblizne v tom veku co si napisal. No ten sa dobrovolne dal napisat na zoznam prepustenych a chce ist do sukromneho sektora... Ako bude uspesny sa uvidi...
Reply on: MatejBA #162666:
odporúčam ti dve veci :
1. nebav sa s tým kreténom
2. zohnať nejaký videozáznam z diskusie k NSMHD v Cik-Cak centre na Fedinovej a ten postúpiť konkrétnym psychiatrom aby posúdili reakcie a vystupovanie pána Slávika, čím sa jeho účinkovanie skončí - naša nová celebrita ?
Ten lolo je fakt troll ?

On sa ma opyta, ci pri kupe auta kupujem auto hrrr (podla neho projekt elektricky) alebo ci si vyberam dlhsie (jeho polo-vlak).
Ja som kontroval, ci si kupuje auto s kolesami (elektricka - kompatibilne s tratami v BA) alebo s dopravnymi pasmy (vlak - nekompatibilne s tratami v BA)
On reagoval ze som mu neodpovedal a ze ma pravdu a ze mam vsetko prestudovat este raz.

R14 4 Ever! ?
Reply on: TeBeCe #162664:
a mozme dvakrat hadat, od koho to nakupuju...
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=202435&SID=2&P=1
neskutocne, kolko investuju do tych prenajatych starych mercedesov ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1205
Reply on: PetoMHD #162645:
Také relatívne okamžité opatrenie, čo by sa dalo urobiť, je ako píšeš, ale ešte to doplním:

- Jednak posunúť N61 kúsok dopredu.
- Skrátiť jazdnú dobu N72 smer Čiližská->Hodž. o 1 min., na Nivy by mala prichádzať už v X:15, potom na Hodž. X:20.
- Odchod N47 z Hodž. by sa dal tiež pokojne posunúť o 2-3 min. dopredu, aby bol lepšie zabezpečený prestup z autobusov.
Reply on: PetoMHD #162650:
Ak/keď sa bude robiť nová Hlavná stanica, malo by sa riešiť aj napojenie tbusov zo Štefánikovej na Hl.st. a naspäť (dúfam).
Reply on: Mike #162660:

- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci - títo reprezentujú marginálny počet ľudí
2. ľudia, ktorí sa snažia politikárčiť"
- Budaj: "tabuľky môžeme dať, realita je iná"
- električka je to, že keď sedím v Prahe v Slávií na káve a ide mi štvorka, tak poviem "platím" a ešte ju stihnem
- Schlosser: "ale z Rajky sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!
z Rusoviec sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!"
- prof. Kováč: "prosím niektorých občanov, aby sa umravnili".
Reply on: 810zssk #162633:
Zaujímavé výroky zo včerajšej diskusie, niektoré brepty, iné nadľahčené konštatovania skutočnosti:

- Ftáčnik: "vlak by išiel prvým tunelom v histórií Bratislavy"
- Nesrovnal: "dôjde rýchlovlak z Paríža a bude sa stretávať s Dunajmi"
- Ftáčnik: "občan Slávik systematicky torpéduje všetky snahy, ktoré sa nerovnajú metru"
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci
(Sorry, ak to tu už bolo) V Banskej Bystrici je na testovaní prototyp kĺbového autobusu TEDOM C18 G. Oproti starším plynovým autobusom tejto značky má zapustené plynové flaše na streche, čím sa podarilo znížiť výšku vozidla o 20 cm. Autobus poháňa motor TEDOM CITY s výkonom 260 kW... ?
Reply on: Ámos #162653:
22, ešte keď som mal 3-4 roky bol u mamy v robote, viem ako to tam vyzeralo vtedy... od dnešného bordelu a rozkrádania to malo ďaleko ti poviem
Reply on: Ámos #162652:
Ale na druhú stranu si myslím, že vzhľadom na počet, štruktúru a veľkosť železničných spoločností v SR šikovný človek zo ZSSK vo veku 45 a viac naozaj nemusí nájsť ľahko miesto u "konkurencie".
Reply on: 15majo1 #162643:
Ak ti dali pokutu, napíš na DPB, dones ISIC a mali by ti ju odpustiť.
Reply on: 810zssk #162642:
Ja by som potom skôr ten uzol a-busov presunul do uzla Kollárko/Hodžko a nechal t-busy a zaviedol aj električky na všetky radiály.
Reply on: Mike #162629:
Rovnako ako prestup z iného nočáku na N 47, ak nočák mešká, neni šanca ten spoj stihnúť.
Reply on: no.ev.di. #162641:
kolko mas aktualne rokov, ked si pamatas zeleznice zpred 18 rokov?
Reply on: no.ev.di. #162641:
takze ty navrhujes spojit ZSR, ZSSK a ZSCS, hej? To mas z vlastnej hlavy ci od otca?

Re #162608 no.ev.di.: hej hej, take vyhovorky pozname. Vo firme v ktorej ta nadriadeni brzdia a zastavuju kazdu tvoju iniciativu sa nepracuje. Z takej sa odchadza. Aspon teda ti, ktori maju na viac odchadzaju.
Reply on: dopravak123 #162647:
logicky vždy jak rozdelíš podnik tak sa ti robia duplicitne niektoré sekcie, vznikajú nové miesta, potreba nových šéfov a časom vedenie odštiepenej časti môže rozhodnúť o inej štruktúre, zhodnotiť, že potrebuje zas nejaké oddelenie a takto to ide... to máš niečo ako keby sa DPB rozdelil na tri podniky a to a-busy, t-busy a električky a údržba+majetky. Vznikli by naťahovačky jednak v tom, že a-busáci by chceli robiť výkony tam kde jazdia t-busy a električky aby si urvali kus koláča, zas "údržba+majetky" by si účtovali za opravy, prenájom, elektrinu, a komodity na zabezpečovanie týchto služieb by mohli nakupovať ľubovoľne, čiže de facto by a-busáci, t-busáci a električkári nemali kontrolu nad tým koľko vyhodia za služby a museli by platiť lebo by nemali na výber od koho si robiť údržbu a kde parkovať. Síce by mali na výber, že môžu si postaviť vlastné zázemie, no na to by určite nemali peniaze ako to na Slovensku býva, takže by boli odkázaní na jedného úžerníka s monopolom poskytovania služieb. Pripočítajme si uliate peniaze pri platbách, duplicitne šéfovské posty a máš kopu vyhodených peňazí.
Reply on: 810zssk #162649:
Súhlasím s tvojim návrhom. Ešte ako možnosť ma napadá, že by sa N72 predĺžila na stanicu, ale namiesto klasických T-busov by na nej jazdili duobusy. V úseku Čiližská - SAV by išla ako T-bus a ten kúsok od SAV na stanicu ako A-bus. A to isté aj pri ceste spať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.