Reply on: Mike #159588:
možno sa dočkáme ale toho, že sa dopravy na týchto tratiach chytí nejaký dopravca, ktorý to dokáže za menej, rýchlejšie, modernejšie a hlavne s intervalmi. Inak ako to, že Regio Jet sľubuje interval na trati 131, keď ZSSK dostalo od ŽSR pridelené polohy vlakov tak, že tam interval nie je? To si je nádejný budúci dopravca taký istý, že mu ŽSR pridelí také polohy vlakov? Pokiaľ viem tak trať stále patrí pod ŽSR...
kecho
Re #159560 MatejBA: "na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod " no doteraz som si nevšimol, že by z 31/39/78 išiel niekto na elinu (a opačne) cez podchod
Re #159562 ................: trochu OT, ale na 88čke je int. 8 predsa iba "dočasný" kým nebudú nové vozy a vodiči, nie? (tak nejak argumentovali pri zmene z int 6 na