Otázka:
Na L139 budú od 1.3. 2010 zriadené štyri nové zastávky, znamená to, že sa jazdná doba predĺži? Bude to stíhať jeden bus s intervalom každých 30 min., alebo bude interval 60 min., alebo bude mať linka dve poradia? ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8062
Na L139 budú od 1.3. 2010 zriadené štyri nové zastávky, znamená to, že sa jazdná doba predĺži? Bude to stíhať jeden bus s intervalom každých 30 min., alebo bude interval 60 min., alebo bude mať linka dve poradia? ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8062
aquila
.
tak ako je nove mesto uplne zbytocna stanica, ked uz aj vinohrady ich hravo trhnu, tak vznika filialka..
.
filialka mal zmysel najma ked to bol povodny navrh novej hlavnej stanice a 8 nastupnych hran.. pri 4ch to malo zmysel ala wien mitte, ze by sa zintenzivnila BID (okey, ze sci-fi, ale stale plus minus realne)
.
ale ako hlavova stanica, bez akehokolvek prepojenia je zbytocna ...
.
to iste plati aj pre zeleznicne napojenie letiska, ktore je uplna hovadina .. ale vyhovuje to mesto, lebo nemusi do toho investovat..
.
predlzenie ruzinovskej radialy by bolo za tretinove naklady a s podstatne vacsim efektom ..
.
tak isto ako konecne rozdelit tieto dva nesuvisiace projekty ....
.
ked sme to uz posrali v maju roku 1990 a posrani VPNkari odmietli metro tazkeho typu a zastavili prace, tak nech sa nesniva, urobi sa elektricka v maximalnej moznej miere mimourovnovo krizovana a jedno ci povrchovom, zapustenom, alebo estakadovom variante ..
.
len problem ej v tom, ze doteraz tu neni realne projekt ani na jeden variant.. takze ako som pisal uz kedysi, do roku 2020 nebude elektricka ani len po bosakovu ..