No ako som si (oneskorene) všimol, pri takých špecifických výrazoch ako sú skratky SPP a DPB nie je jasné ako som to myslel s tou službou, takže je to takto:
"Ja som si myslel, že SPP robí tou plynofikáciou službu pre DPB a nie naopak (že, DPB robí plynofikáciu kvôli SPP)." Inak potom nechápem, prečo SPP určuje náter plynofikovaných busov.
---
Ešte je tu možnosť, že som to pochopil zle a že SPP náter tých autbusov neurčuje. Potom sú posledné dva moje príspevky bezpredmetné
Uf, idem ja radšej spať!
"Ja som si myslel, že SPP robí tou plynofikáciou službu pre DPB a nie naopak (že, DPB robí plynofikáciu kvôli SPP)." Inak potom nechápem, prečo SPP určuje náter plynofikovaných busov.
---
Ešte je tu možnosť, že som to pochopil zle a že SPP náter tých autbusov neurčuje. Potom sú posledné dva moje príspevky bezpredmetné

Uf, idem ja radšej spať!
Vladimír
Re #14040 m@rtin: Áno, sklamal ma kĺb, ktorý je typický 900-vkový. Kedysi kĺb býval miestom, kam sa vošlo plno ľudí, takto autobus prichádza o kapacitné možnosti. Ďalším nedostatkom, ktorý je prevzatý už zo sólo verzie City Busu ju počet sedadiel v zadnej časti. Pokiaľ si dobre spomínam, rozmiestnenie je typu 2+2, čo radikálne obmedzuje počet miest na státie. Osobne si myslím, že Karosa by nemusela striktne kopírovať predlohu z Francúzska a mohla by model prispôsobiť pre naše krajiny, našu MHD. Vo Francúzsku asi sotva premáva natrieskaný City Bus, no u nás sa to stáva. Aj keď sme šli na 200-ke do Bohníc, v okamihu, keď pristúpilo viac ľudí, ako bolo príjemné, mal som medzi toľkými sedadlami pocit stiesnenosti. Ostatne, veď sám vieš, že v Prešove sme nejaké to sedadlo vyhodili.
A to, že prevedenie kĺbovej verzie sklamalo, je fakt. Aj z DPMP kĺbák videli a nenadchol ich, hoci mali vážny záujem o kúpu.
Re #14043 Spectre: Dík za radu. Pytlík si vezmem
Re #14044 Andy: Nie, v Prešove Ik 435T nie je, Papyr písal o Budapešti.
Re #14045 J: V Prešove poznám osobne vodiča, ktorý má pridelený jeden z City Busov. Tvrdí, že je to perfektné vozidlo, i keď si oči nezakráva ani nad nedostatkami, ktoré mimochodom priamo povedal do očí aj riaditeľovi Karosy
Poviete si, že bodaj by sa nestaral, keď má City Bus. Lenže on tak isto pristupoval aj iným busom, ktoré mal, vrátane nesaťročných Karos B731, ŠM-ky a pod. Naozaj, dnes už ťažko možno prstom ukázať na ten, čo onen autobus, že ten je dobrý a ten zasa zlý. Ak sa oň vie vodič postarať aj jazda na ŠM-ke z roku 1980 mu bude radosťou.