Reply on: J #14065:
7 milionov rocne, to je dufam ciastka za vsetky takto oreklamovane autobusy. Inak by DPB z reklam strasne zbohatol, ked by jedno vozidlo s CVR za rok zarobilo na kupu dalsieho uplne noveho vozidla 
Ad M@rtin, Neoplan, Vladimir: Z klbovych NP sa mi nepochopitelne najviac paci Urbino 18 a Volvo 7000. Ale uplne nedostizna a na nase podmienky absolutne najlepsie dizajnovana NP karoseria je podla mna 22Tr, to je dielo genia.
Displeje EMTEST - pocul som, ze su velmi kazive, neviem, nakolko je to pravda. Zatial som mal moznost v beznej premavke porovnavat len RG Mielec a BUSE, a to vyhralo na celej ciare BUSE.
Vladimír
"Ja som si myslel, že SPP robí tou plynofikáciou službu pre DPB a nie naopak (že, DPB robí plynofikáciu kvôli SPP)." Inak potom nechápem, prečo SPP určuje náter plynofikovaných busov.
---
Ešte je tu možnosť, že som to pochopil zle a že SPP náter tých autbusov neurčuje. Potom sú posledné dva moje príspevky bezpredmetné
Uf, idem ja radšej spať!