Reply on: Turbo #13993:
Niekoľko dispečerských tvrdení:1) Na žst. NM stojí zdochnutá T3M (sólo, l.č.14, dávno). Prichádza dispečer, vlezie do kabíny, zapne riadenie, šliapne na jazdu a starostlivo počúva. Na to víťazoslávne vykríkne: Jasné, že Ti to nejde, veď sa Ti nevytáča zrýchľovač.
2) Na konečnej v búde sedí dispečer a poučuje: Tyristor (vtedy výhradne T3M) má na streche tyristory a v tej bedni za vodičom rozjazdové odpory. Nesmelo namietam: to je tyristor, načo by mu boli rozjazdové odpory? Dispečer: Ja som jazdil už s 8Tr a všetky vozy musia mať rozjazdové odpory, inak by sa nepohli.
Etc...
I.
Turbo
Ja by som to az tak na vodica nehadzal, samozrejme, je najjednoduchsie zvalit to na neho, podla mna tam nenesie 100% viny. Akoze ak viete ako funguje rucny radic a co sa na nom stane ak ho nahodou "pretocite" (co sa stalo, napr. na 7929+7930) tak potom vam je jasne ze moze to byt hocicim.