Moj nesmely prispevok k vyhliadkovej jazde T6:
zapocula som nazor, ze v internych predpisoch pre vodicov elektriciek sa uvadza alebo uvadzalo nieco v zmysle stahovania pantografu pri kazdom dlhsom odstaveni vozna.
Zda sa mi to zvlastne, na kazdej konecnej stahovat pantograf, aj ked asi velmi nezmyselne to nie je. Ako to vlastne je? Prosim o nazor.
zapocula som nazor, ze v internych predpisoch pre vodicov elektriciek sa uvadza alebo uvadzalo nieco v zmysle stahovania pantografu pri kazdom dlhsom odstaveni vozna.
Zda sa mi to zvlastne, na kazdej konecnej stahovat pantograf, aj ked asi velmi nezmyselne to nie je. Ako to vlastne je? Prosim o nazor.
J
Re #13987 Papyr: Ono, samozrejme že v DPB by sa dalo spraviť oveľa viac, no je normálne, že štát vo svojich dotáciách pre DPB nepokríva ani výkony vo verejnom záujme. Čiže študentské zľavy a dôchodcovské. Neviem ako je to v Prešove, no v BA je najväčšia koncentrácia študentov na Slovensku (UK, STU, EU). Čiže ak ti ten študent zaplatí polovicu čoho by mal a štát zvyšok nedorovná... Ale zrejme je to podobné aj v Prešove, len u DPB ide o veľké čiastky. No a samozejme pemanentné sráni Magistrátu naDPB, ešte si stále neuvedomili, že mesto musí mať v prvomrade kvalitnú MHD až potom to ostatné. A to hovorím ako človek, ktorého prvoradý záujem je komunálna problematika a až potom mestká doprava.
Čo sa 517 týka. Súhlasím so zrušením a je jedno kto ju ničil. Ja by som na nočáky aj tak dával len I 280/3. Alebo pustil fámu a zrušení nočnej dopravy, ľudia sa začnú búriť a vysvitne, že mesto je ten kto ju nechce. A tie papuľky bravčové na magistráte by si uvedomili, že o necelé štyri roky sú voľby. Celé by sa to otočilo.