Reply on: si #13122:
ano suhlasim, je to ekologickejsie, ale treba sa zamysliet, ci na to chces doplacat z tvojich dani. mozno ty ano, ale ja nevyuzivam kadejaku lokalku, takze na to platit nechcem. a rovnako kopa ludi, ktori chodia autobusmi.a ak sa nechces vyjadrovat k prezamestnanosti, staci povedat, ze prezamestnanost je a ZSR alebo ZS je jedina spolocnost, ktora neprepustala rapidne. Takze konecne zacat musia. A skoncit zlepsovanim sluzieb. Staci sa pozriet na CD, pochybujem ze dostavaju viac prachov, ale dlhy neamju take, lebo sa zbavili pseudopracovnikov, ktorych aj tak nebolo treba. A to uz nehovorim o DB (Deutschland), kde to fici celkom inak.
Takze: najprv prepustat, aspon polovicu ludi (da sa to zvladnut aj u nas s plovicou) a potom vyrovnat dlhy a az potom rozmyslat nad tym, ci nejake trate obnovime. Inak to nema zmysel.
). No a o tom svedci aj fakt, ze si za lacne prachy odkupili 2x 17Tr a dali do prevadzkyschopneho stavu a takisto este z jednej karosy 8xx urobili tretiu 17Tr - co vyrazne usetrili a maju tri "nove" troliky. Taktiez, to ze kupuju ojazdene kolajnice a prazdce od CD, je good a uricte tam je aj vela inych veci, o ktorych neviem.
Andrej (Anndy008)
Takze 10ks je z roku 96 a 3 z roku 97.
Tie klbaky i435 - myslim, ze len dva maju - su z roku 93.
M@artin: Jo, v podstate u nas, pokial nejdes exotickejsou linkou, ale napr do petrzalky, ci dubravky, tak v podstate vzdy na 99% narazis len na klbovy autobus (to 1% su zalozaky, ktore su sem-tam kratke). Myslim, ze aj celkovy pomer kbovych vs. kratkych busov je vyrazne v prospech klbovych.