m@rtin: Ja som nehovoril, že sa v Prahe nemodernizuje to v mojom príspevku nie je, tak neviem prečo otom píšeš.
Naposledy čo som ja bol s pánom tuším z Krasňan tak hovoril, že sa vozy umývajú z vnútra každý, deň. A z vonka, pod oknom mi behá iba 1 a 4 kolóna. No ráno boli vozy čisté, teraz je to trochu horšie, lebo ešte stále sú sem-tam haldy snehu, ktoré sa roztápajú. No už sú znich iba kôpky. Ale ten voz je zvonku čistý. Po celodennej prevádzke čistejší byť nemôže.
Pravda je taká, že najhoršia je údržba v Petržalke. Lebo to je v podstate len parkovisko. Ale pomaly sa chystá výstavba normálnej vozovne. Ak všetko pôjde dobre. To, že je údržba hrozná je fakt, no neviem kedy si bol naposledy v Bratislave. Pretože ja nemám pocit, že sú vozy špinavé. Mohli by byť čistejšie a cez leto sa sporadicky objavil voz vypucovaný ako keby vyšiel práve z pásu no len sporadicky. A tie vozy na špalkoch. To že vo vozovni sú polorozobraté vozy
Prosím ťa mať také problémy som rád. A pozri si vozy 3605 a 3607. Ich fotky predtým a potom. A aj 4207 iné ma teraz nenapadajú.
No a nočná doprava v Bratislave neexistuje. Mesto si ju neobjednáva. 501 až 518 sú služobné vozy slúžiace pracovníkom DPB, ktoré môžu brať aj cestujúcich. To je zasa PLUS, ktoré DPB má. Neviem, či ty zvykneš robiť niečo za čo ti neplatia a iba prerobíš. Mylsím si, že nie si ten typ. Ikarusov 4XX bolo 143 (140 + 3nízkopodlažné) a neviem či sú v zlom stave. Zatiaľ jazdia všetky, už aj ten, čo sa zrazil z vlakom. Mne sa vnich dobre cestuje, sú pohodlné, no mali by asi vytepovať sedačky. To by bolo naozaj fain.
Dotácie DPB sú tak žalostne malé, že sa efektívnejšie vynaložiť zrejme dajú je fakt, to ti nikto neberie. Celé DPB by malo prejsť veľkou reorganizáciou a údržbu by mu mala robiťť SAD Bratislava. Tý majú vozy v slušnom stave.
si: lebo sa šíri po nete vírus ktorý napadá servery ktoré používajú niečo od microsoftu. Nepoškodzuje disk ale robí servre nepoužiteľné, nedostupné.
Naposledy čo som ja bol s pánom tuším z Krasňan tak hovoril, že sa vozy umývajú z vnútra každý, deň. A z vonka, pod oknom mi behá iba 1 a 4 kolóna. No ráno boli vozy čisté, teraz je to trochu horšie, lebo ešte stále sú sem-tam haldy snehu, ktoré sa roztápajú. No už sú znich iba kôpky. Ale ten voz je zvonku čistý. Po celodennej prevádzke čistejší byť nemôže.
Pravda je taká, že najhoršia je údržba v Petržalke. Lebo to je v podstate len parkovisko. Ale pomaly sa chystá výstavba normálnej vozovne. Ak všetko pôjde dobre. To, že je údržba hrozná je fakt, no neviem kedy si bol naposledy v Bratislave. Pretože ja nemám pocit, že sú vozy špinavé. Mohli by byť čistejšie a cez leto sa sporadicky objavil voz vypucovaný ako keby vyšiel práve z pásu no len sporadicky. A tie vozy na špalkoch. To že vo vozovni sú polorozobraté vozy

Prosím ťa mať také problémy som rád. A pozri si vozy 3605 a 3607. Ich fotky predtým a potom. A aj 4207 iné ma teraz nenapadajú.
No a nočná doprava v Bratislave neexistuje. Mesto si ju neobjednáva. 501 až 518 sú služobné vozy slúžiace pracovníkom DPB, ktoré môžu brať aj cestujúcich. To je zasa PLUS, ktoré DPB má. Neviem, či ty zvykneš robiť niečo za čo ti neplatia a iba prerobíš. Mylsím si, že nie si ten typ. Ikarusov 4XX bolo 143 (140 + 3nízkopodlažné) a neviem či sú v zlom stave. Zatiaľ jazdia všetky, už aj ten, čo sa zrazil z vlakom. Mne sa vnich dobre cestuje, sú pohodlné, no mali by asi vytepovať sedačky. To by bolo naozaj fain.
Dotácie DPB sú tak žalostne malé, že sa efektívnejšie vynaložiť zrejme dajú je fakt, to ti nikto neberie. Celé DPB by malo prejsť veľkou reorganizáciou a údržbu by mu mala robiťť SAD Bratislava. Tý majú vozy v slušnom stave.
si: lebo sa šíri po nete vírus ktorý napadá servery ktoré používajú niečo od microsoftu. Nepoškodzuje disk ale robí servre nepoužiteľné, nedostupné.
m@rtin
Já už nevím, jak ti to mám vysvětlit, ale co se týče údržby, vládne v DPB naprostý bordel. Bylo sice moc hezké, že se nakoupilo cca 100 nových Ikarusů, ale jak dopadly po 4 letech provozu? Strašný a ještě jednou strašný.
Nemám to jen z vyprávění, byl jsem s pár lidma odtud z diskuze v Jurajově dvoře, Petržalce a v Krasňanech. Takže vím o čem je řeč. Fotografie, které si prohlížím mi připomínají vrakoviště-vyhořelé autobusy, vybrakované motory, vozy na špalkách, vymontovaná převodovka na protiskluzové podlaze uvnitř vozu, sedadla od šmíru, vozy bez předních skel-nejsou peníze na nové sklo, počkáme až budou (ale že pršelo na přístrojovou desku řidiče?). Na dotaz, jak často se myjí v Bratislavě autobusy jsem dostal odpověd "když se chce" (v Praze se každý den vozy myjí a obden luxují).
Opravdu nevím jak ti to mám vysvětlit. Vždy začneš oponovat, namísto aby jsi přiznal pravdu. Každý, ale úplně každý, kdo nezná situaci v MHD v Bratislavě je v šoku, když ji spatří.
Chápu, když DP nemá peníze a je to vidět na starém vozovém parku, ale už nechápu, že je vůz špinavý, podlahy nevytřený, sedačky na který jsem se štítil sednout, jízdní řády noční dopravy typu = 0.53, 2.05, 3.13!!!!
Každý dopravce má dotace využít efektivně a domnívám se, že DPMK a DPB je využívají nejhůř z bývalého Československa.
Nezlob se proto J prosím na mě, taková je realita a já sem píšu jen a jen pravdu. A vůbec to není výsměch od Pražáka, MHD v BA mi je líto, protože pohled na žalostný stav vaší MHD mě jako fandu dopravy mrzí.