Reply on: Solider #128029:
Teraz neviem...aké zariadenia? A Gorily ich nemajú? Ved tie sú stavané na 160tku už od výroby. No ono to budú len ICčka resp. tie vlaky ktoré bude tahať Gorila. Tých je len 17ks a aj tie sú primárne zaradované na výkony Budapešť - BA -Brno -Praha tak ozaj to možno budú nejaké 2 vlaky. Ale Esá 362 alebo 363 si nepamätám, jedna rada z nich má rýchlosť 140Km/h tak aspoň niečo sa na čase ušetrí.
S499.1023
V košickom prípade predpokladám, že išlo o prasknutie tzv. "stovky" (100 A poistky, istiacej celý 24 V okruh vrátane koľajnicových bŕzd), kedy je vozidlo brzdené iba ČB a tie sa samozrejme po pár metroch jazdy dolu spádom spália, príp. ide vozidlo šmykom. Toto pokladám za veľký systémový nedostatok vozidiel T3 a príbuzných. Zažil som to aj osobne, našťastie bez tých následkov - vozidlo 7607/08 alebo 7611/12 (to už si presne nepamätám), jezda zo zastávky Nad Lúčkami bola narušená pokusom o ed brzdenie do zastávky Segnerova, kedy došlo k výpadku 24 V. Vozidlo zastavilo za zastávkou (dnes) Jurigovo námestie. Fakt fasa pocit - nebrzdí to, nezvoní to, môžeš sa akurát držať madal a čakať, či ten voz pred tebou odíde zo zastávky skôr, než doňho vpáliš...