Reply on: si #128000:
No teraz som si spomenul, keď bola nehoda v Polomke, tak na druhý deň ráno, v TELERÁNE, s P. Bazovským ukazovali práve zábery priecestia na Ivanskej ceste v čase keď blikalo výstražné zariadenie, ešte cez priecestie prešlo pár áut a bohužiaľ aj autobus linky 67 ? Čo sa týka vzdialenosti z akej mohol rušňovodič autobus na priecestí vidieť tak je to cca 400m. Keď ho tam videl, že stojí, tak mohol začať spomaľovať a brzdiť. Prečo sa aspoň niekedy neskončí taktáto udalosť tým, že vlak šťastne zastaví pár desiatok metrov pred priecestím a zabráni tak nehode?
MiroBA
Však to, tých výhovoriek bolo viac -jedna aj bezpečnosť.
Len neviem načo také výhovorky -Lokomotívy aj vozne máme -no aspoň nejaké aj trať máme. Možno to ešte oplotiť ale pri komplet prerábke celej trate je to to najmenej.
Ale je to dosť možné že treba ešte nejaký moderný zabezpečovací systém (-pod. ako Metro) ale ozaj je na mieste otázka, tak prečo nemáme potom ten čo majú ČD, je kravina aby každá krajina mala niečo iné a v lokomotívach X škatúl s elektronikou pre každú krajinu jednu.