K teme financovania lokalnych liniek autor pozabudol na Karlovu ves L33,Dubravka Devinska Lamac L23,20,24 Petrzalka L99.Podla mna to ma platit mesto,ako hlavny vyberca dani.Kazda z liniek ma opodstatnenie az na L151,ktora by stacila v starej trase Od Slimak- Lopenicka s predlzenim az k OSDK byvala zachadzka L48 v hodinovom intervale okrem rannej a poobednej spicky. V tejto trase je urcite vyuzivana.Zachadzku k Tehelnej si vybojovali nasi starsi spoluobcania ,aby sa mohli z oblasti Teplickej ul.bez prestupu dostat do Polikliniky Tehelna. Tak isto maju na svedomi aj nezmyselne zachadzanie L51 na zastavku pred vchod Polusu s narastom cca.10 min.jazdnej doby.
kecho
tak na Rajke sme sa dohodli ? samozrejme, predpokladom je prebytok kapacít (vozoľudských) DPB - a ten asi nie je... takže by bolo pre rajčanov asi lepšie orientovať sa na SL alebo ZSSR ako DPB... alebo nech si tam niekto založí súkromnú prepravnú spoločnosť na trase rajka-ba a späť...