Reply on: Papyr #102109:
No, vsak nemuselo by to byt inverzne.. aj ten Devin by mohol byt "normalne" na ciernom pozadi
nastupna hrana je 18 cm vs. 32 cm
teda ta prazska ma skoro 2x tolko nastupnu hranu .. a to tu ULF jazdi od nejakeho 1992 v prototype ...
keby bol bus otvoreny, tiez nemam nic proti
ale v lete sa vplyvom istych smradlavych individuu + kazdy sa poti, sa autobus meni na sklennik... a myslim ze ochladenim by sme mohli aspon to potenie mierne eliminovat

hoppusmark01
Ono aj ked je vonku takych 30 stupnov, tak vovnutri vozidiel je este o niekolko stupnov viac, rozhoruceny je cely interier..
Jasne, ze minuly rok to bol extrem, ale vzhladom na globalne oteplovanie budu podobne extremy stale castejsie. Napr. aj dnes bolo dost teplo, a to je len april..
Okrem toho klimatizacia by aj eliminovala potenie a teda aj zapach, ako to tu uz bolo napisane.
No a takisto je pravda, ze s klimou by sa to nemalo prehanat a nemali by sa z vozidiel robit chladnicky.. to tiez nie je zdrave. ale zdrave nie su ani horucavy, takze klimu jednoznacne treba, k tomu samozrejme DOPYT, a zaskolenie vodicov aku teplotu budu moct nastavit a aku uz nie..
Co sa tyka vetracich okien, tak niekomu zas nerobi dobre prievan.. Okrem toho ked stoji vozidlo v zapche (vid novy update o lamacskej a stefanikovej), tak nepomozu ani dokoran otvorene okna..