Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes som mal konflikt so ZSSK. Kupoval som si električenku cez internet (pred asi vyše týždňom) a dnes, keď som cestoval vo vlaku linky S20, tak sa sprievodcovi nenačítala, resp. načítala sa mu len tá predchádzajúca, ktorá mi platila do februára, keďže tú aktuálnu som nemal aktivovanú. Musel som si teda zaplatiť cestovné + príplatok čo činilo 1,95€ za blbý úsek Devínska Nové Ves-Hlavná stanica

Šiel som si to dať skontrolovať do DPB, že či tam teda tú elektriČenku vôbec mám. Pani to aktivovala a išieľ som s tým na zákaznícke centrum, kde začali ma tam presviedčať, že moja Bratislavská mestská karta nie je električenka, ale len platobná karta.... boli tam 3 ženy, našťastie aspoň jedna po čase povedala tej kolegyni, že to je aj električenka (ale to bolo všetko). Ptm ma všetky začali presviedčať, ako BMK u železníc neplatí, oni nemajú zmluvu, takže BMK nemôžem používať ako električenku vo vlakoch a na cestovanie u nich si musím vybaviť ich kartu. Keď som im však povedal, že na tú kartu sa dá normálne cestovať, že je v IDS, iba sa nedá u železníc a u SL zakúpiť a to, že tú BMK používam ako električenku vo vlaku pravidelne... vymýšľam si, hlúposti.... To sa nedá používať vo vlaku, ja im nerozumiem, oni s tým nič nemajú, tú kartu nevydali oni, nech si to riešim s DPB, tá BMK mi platí len v spojoch DPB.....

Proste nedali si nič vysvetliť... Požadoval som teda, aby mi skontrolovali platnosť a to cestovné vrátili, oni mi však tú BMK nemajú ako skontrolovať. Poslali ma k informáciam, z tadiaľ k pokladni, tam detto a tí ma poslali na DPB. Žiaľ ani pani v DPB (hoci bola ochotná) nemala potvrdenie ako vytlačiť, poslala ma teda na Olejkársku, nech skúsim šťastie tam. Žiaľ príhoda sa opakovala, tak som šiel nakoniec domov, aby som si to potvrdenie vytlačil. Pre istotu som si vytlačil aj tie info z www.bid.sk.

Keď som došiel na stanicu, stále sa opakovala ranná situácia. Až keď som im ukázal tú kopu papierov, začala ich pani študovať. Ptm si vytiahla info leták o IDS BK (ráno ho vytiahnúť nemohla a naštudovať ho za tých 10 mesiacov čo ten systém funguje sa asi tiež nedalo...) Ptm vyťahovala ďalšie svoje zložky. No nepreháňam, ak tie info študovala 20 min. Po tom naštudovaní, mi ukázala nejaký papier, na ktorom bolo, že sa u nich sa na BMK električenka zakúpiť nedá. Zas som jej musel vysvetlovať rozdiely pri predaji a cestovaní s ňou.... Zas si to študovala. Načítala mi ešte raz tú kartu, kedy sa jej už električenka objavila keďže som bol medzi tým v DPB ešta si 3 krát a vždy mi ju kontorlovali a aktivoválali) Keď mi to však ráno pozerala, tak nič nevidela (nechápem ako keď som si to bol ešte predtým aktivovať).... Ptm to študovali všetky 3 pracovníčky, až ptm jedna vytiahla niečo z IDS BK, kde po dĺhočíznom hľadaní našla predsa len niečo a to, že zakúpený ePCL si musím najprv aktivovať u revízora, v automate alebo v predajnom centre a až ptm s ňou cestovať vo vlaku, keďže sprievodca len skontroluje jej platnosť. Takže moja reklamácia je neopodstateľná.

3 hodiny som zbytočne stratil a to preto, lebo 3 pracovníčky infocentra mi nevedeli poskytnúť základné informácie a musel som behať po celej Bratislave a až keď som im doniesol za hrsť papierov, začali to vôbec riešiť. Do vtedy mi podávali len zlé informácie, pričom absolútne nemali šajnu o čom hovoria. Keď je teda písané to že si musím ePCL najprv aktivovať, ok to akceptujem, ale nie to, aby mi informátor, ktorý ma na starosti práve podávať informácie trepal nezmysli typu, že BMK je iba platobná karta a na železnici s ňou nemôžem cestovať, na to si musím zakúpiť ich kartu. Tie informácie som nemal ja naháňať, to by mali vedieť oni. No čo už vrátiť sa to nedá a nabudúce budem múdrejší a pôjdem si to aktivovať. Mohlo by inak imhd.sk na toto upozorniť, že pred jazdou vo vlaku tú električenku treba aktivovať.
Reply on: Peter6607 #198521:
práve naopak, mali by prísť čo najskôr, aby mohli sa vrátiť "modré blesky" do Plzne, škoda vyhadzovať peniaze za ich prenájom, už ani dnes podľa mňa nie sú tu potrebné...
Reply on: trolejbus6207 #198519:
Úplne dokonalé by bolo ich spojazdnenie a dotestovanie cez letné prázdniny, aby boli v septembri plne pripravené. Zbytočné sa ponáhľať....
Reply on: mikimo123 #198516:
bolo to opacne?
Reply on: mathre #198517:
podľa stránky http://www.plzensketrolejbusy.cz bolo koncom februára vyrobených a otestovaných 6ks 30Tr a 1ks 31Tr s tým, že ďalšie 30Tr sa kompletujú, dúfajme, že Delfín a spol nebudú zdržovať ich dodanie a sprevádzkovanie...
Reply on: mathre #198517:
posledna informacia bola, marec, resp. koniec marca.
Zdravím. Koncom januára sa písalo že prvý trolejbus by mal do BA doraziť v priebehu februára. Neviem ako na tom je/sú a kedy prídu???
Aktualne nehoda 4927 a 4117 pri tesku medak trosku pobozkal zozadu 4117 a taktiez sa vozidlu 4117 utrhli stredne dvere
Reply on: S499.1023 #198506:
LOL, Najlepsie pred okna hej? ?
Reply on: M.C. #198510:
tie trofle su idealne na L61 a L63.
Reply on: diwi #198512:
Hehe , pekne.

Teraz policajné vyšetrovanie - budú vyšetrovať len DPB !!! Keďže dodávka mala znak DPB 😃
Reply on: Andy #198508:
Taká pikoška. Presne toto sa stalo pri stavbe prvej eliny (Fővonal) v roku 1895. Pri stavbe v úzkych uličkách sa namiesto stĺpov taktiež používali háčiky (vtedy samozrejme museli mať dizajn...) Tieto háčiky sa použili aj na bývalom kľukatom Suchom mýte, kde na to ľudia reagovali podobne negatívne. Nakoniec sa však všetkých podarilo presvedčiť a dohodnúť sa s nimi, až na majiteľku kaviarne na Suchom mýte č.15, pani Emíliu Reidnerovú. Tá si silou mocou odmietala takto "ozdobiť" dom. Vraj by sa veľmi zošpatil a stratil by na hodnote... (Niečo na spôsob jedného nemenovaného spevavého petržalčana 😃 ) a preto tam dalo P.V.V.V. obrovský drevený stĺp, ktorý (naschvál) umiestnili priamo pred vchodom jej kaviarne. Takže sa jej takto vypomstili 😃
Reply on: Tedomík #198507:
Predpokladám, že pokračovanie je také, že majiteľ nehnuteľnosti po obhliadke stĺpu dopravný podnik urýchlene poprosí, aby tam predsalen nechali tú kotvu. ?
Reply on: S499.1023 #198506:
Pokračovanie nabudúce?
Reply on: Ámos #198496:
Trvalo mi dlhšie, než som sa dostal k odpovedi. Takže: DP města Pardubic to rieši tak, že má na dvore pripravený jeden veľký, škaredý, hrdzavý priehradový stĺp- Keď majiteľ nehnuteľnosti odmieta kotvu, privezú stĺp na miesto a začnú pripravovať jeho inštaláciu.
Dnes som spozoroval, že keby obsluhovala x13 aj Malú scénu, jazdná doba by sa vôbec nepredĺžila

Totiž semafory na križovatke Dojst.rad-Landererova a Dojst.rad-Krupkova sú prepojené a vlastne vždy to vychádza tak, že keď x13 dostane z Wustenrotu k Novému SND zelenú. Zastaví na zastávke a ide ďalej, tak na Krupkovej musí stáť vždy. Aj keby bodič išiel maximálnou rýchlosťou a na zastávke by nikto nenastupoval, zelenú by tam nestihol. Tá červená na Krupkovej trvá dosť dlho. Za ten čas, kým dostane zelenú by už zatvárala dvere na Malej scéne keby to obišla. Hoci Krupkova dostane zelenú o niečo skôr ako zo zastávky Malá scéna, hneď za zákrutou je červená na ďaľsom semafore, ktorá čaká na vozidlá z Malej scény a až vtedy ich pustí. Čiže hoci tá x13 tú zastávku neobsluhuje, na jazdnej dobe neušetrí vôbec nič.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.