Dnes som mal konflikt so ZSSK. Kupoval som si električenku cez internet (pred asi vyše týždňom) a dnes, keď som cestoval vo vlaku linky S20, tak sa sprievodcovi nenačítala, resp. načítala sa mu len tá predchádzajúca, ktorá mi platila do februára, keďže tú aktuálnu som nemal aktivovanú. Musel som si teda zaplatiť cestovné + príplatok čo činilo 1,95€ za blbý úsek Devínska Nové Ves-Hlavná stanica
Šiel som si to dať skontrolovať do DPB, že či tam teda tú elektriČenku vôbec mám. Pani to aktivovala a išieľ som s tým na zákaznícke centrum, kde začali ma tam presviedčať, že moja Bratislavská mestská karta nie je električenka, ale len platobná karta.... boli tam 3 ženy, našťastie aspoň jedna po čase povedala tej kolegyni, že to je aj električenka (ale to bolo všetko). Ptm ma všetky začali presviedčať, ako BMK u železníc neplatí, oni nemajú zmluvu, takže BMK nemôžem používať ako električenku vo vlakoch a na cestovanie u nich si musím vybaviť ich kartu. Keď som im však povedal, že na tú kartu sa dá normálne cestovať, že je v IDS, iba sa nedá u železníc a u SL zakúpiť a to, že tú BMK používam ako električenku vo vlaku pravidelne... vymýšľam si, hlúposti.... To sa nedá používať vo vlaku, ja im nerozumiem, oni s tým nič nemajú, tú kartu nevydali oni, nech si to riešim s DPB, tá BMK mi platí len v spojoch DPB.....
Proste nedali si nič vysvetliť... Požadoval som teda, aby mi skontrolovali platnosť a to cestovné vrátili, oni mi však tú BMK nemajú ako skontrolovať. Poslali ma k informáciam, z tadiaľ k pokladni, tam detto a tí ma poslali na DPB. Žiaľ ani pani v DPB (hoci bola ochotná) nemala potvrdenie ako vytlačiť, poslala ma teda na Olejkársku, nech skúsim šťastie tam. Žiaľ príhoda sa opakovala, tak som šiel nakoniec domov, aby som si to potvrdenie vytlačil. Pre istotu som si vytlačil aj tie info z www.bid.sk.
Keď som došiel na stanicu, stále sa opakovala ranná situácia. Až keď som im ukázal tú kopu papierov, začala ich pani študovať. Ptm si vytiahla info leták o IDS BK (ráno ho vytiahnúť nemohla a naštudovať ho za tých 10 mesiacov čo ten systém funguje sa asi tiež nedalo...) Ptm vyťahovala ďalšie svoje zložky. No nepreháňam, ak tie info študovala 20 min. Po tom naštudovaní, mi ukázala nejaký papier, na ktorom bolo, že sa u nich sa na BMK električenka zakúpiť nedá. Zas som jej musel vysvetlovať rozdiely pri predaji a cestovaní s ňou.... Zas si to študovala. Načítala mi ešte raz tú kartu, kedy sa jej už električenka objavila keďže som bol medzi tým v DPB ešta si 3 krát a vždy mi ju kontorlovali a aktivoválali) Keď mi to však ráno pozerala, tak nič nevidela (nechápem ako keď som si to bol ešte predtým aktivovať).... Ptm to študovali všetky 3 pracovníčky, až ptm jedna vytiahla niečo z IDS BK, kde po dĺhočíznom hľadaní našla predsa len niečo a to, že zakúpený ePCL si musím najprv aktivovať u revízora, v automate alebo v predajnom centre a až ptm s ňou cestovať vo vlaku, keďže sprievodca len skontroluje jej platnosť. Takže moja reklamácia je neopodstateľná.
3 hodiny som zbytočne stratil a to preto, lebo 3 pracovníčky infocentra mi nevedeli poskytnúť základné informácie a musel som behať po celej Bratislave a až keď som im doniesol za hrsť papierov, začali to vôbec riešiť. Do vtedy mi podávali len zlé informácie, pričom absolútne nemali šajnu o čom hovoria. Keď je teda písané to že si musím ePCL najprv aktivovať, ok to akceptujem, ale nie to, aby mi informátor, ktorý ma na starosti práve podávať informácie trepal nezmysli typu, že BMK je iba platobná karta a na železnici s ňou nemôžem cestovať, na to si musím zakúpiť ich kartu. Tie informácie som nemal ja naháňať, to by mali vedieť oni. No čo už vrátiť sa to nedá a nabudúce budem múdrejší a pôjdem si to aktivovať. Mohlo by inak imhd.sk na toto upozorniť, že pred jazdou vo vlaku tú električenku treba aktivovať.
Šiel som si to dať skontrolovať do DPB, že či tam teda tú elektriČenku vôbec mám. Pani to aktivovala a išieľ som s tým na zákaznícke centrum, kde začali ma tam presviedčať, že moja Bratislavská mestská karta nie je električenka, ale len platobná karta.... boli tam 3 ženy, našťastie aspoň jedna po čase povedala tej kolegyni, že to je aj električenka (ale to bolo všetko). Ptm ma všetky začali presviedčať, ako BMK u železníc neplatí, oni nemajú zmluvu, takže BMK nemôžem používať ako električenku vo vlakoch a na cestovanie u nich si musím vybaviť ich kartu. Keď som im však povedal, že na tú kartu sa dá normálne cestovať, že je v IDS, iba sa nedá u železníc a u SL zakúpiť a to, že tú BMK používam ako električenku vo vlaku pravidelne... vymýšľam si, hlúposti.... To sa nedá používať vo vlaku, ja im nerozumiem, oni s tým nič nemajú, tú kartu nevydali oni, nech si to riešim s DPB, tá BMK mi platí len v spojoch DPB.....
Proste nedali si nič vysvetliť... Požadoval som teda, aby mi skontrolovali platnosť a to cestovné vrátili, oni mi však tú BMK nemajú ako skontrolovať. Poslali ma k informáciam, z tadiaľ k pokladni, tam detto a tí ma poslali na DPB. Žiaľ ani pani v DPB (hoci bola ochotná) nemala potvrdenie ako vytlačiť, poslala ma teda na Olejkársku, nech skúsim šťastie tam. Žiaľ príhoda sa opakovala, tak som šiel nakoniec domov, aby som si to potvrdenie vytlačil. Pre istotu som si vytlačil aj tie info z www.bid.sk.
Keď som došiel na stanicu, stále sa opakovala ranná situácia. Až keď som im ukázal tú kopu papierov, začala ich pani študovať. Ptm si vytiahla info leták o IDS BK (ráno ho vytiahnúť nemohla a naštudovať ho za tých 10 mesiacov čo ten systém funguje sa asi tiež nedalo...) Ptm vyťahovala ďalšie svoje zložky. No nepreháňam, ak tie info študovala 20 min. Po tom naštudovaní, mi ukázala nejaký papier, na ktorom bolo, že sa u nich sa na BMK električenka zakúpiť nedá. Zas som jej musel vysvetlovať rozdiely pri predaji a cestovaní s ňou.... Zas si to študovala. Načítala mi ešte raz tú kartu, kedy sa jej už električenka objavila keďže som bol medzi tým v DPB ešta si 3 krát a vždy mi ju kontorlovali a aktivoválali) Keď mi to však ráno pozerala, tak nič nevidela (nechápem ako keď som si to bol ešte predtým aktivovať).... Ptm to študovali všetky 3 pracovníčky, až ptm jedna vytiahla niečo z IDS BK, kde po dĺhočíznom hľadaní našla predsa len niečo a to, že zakúpený ePCL si musím najprv aktivovať u revízora, v automate alebo v predajnom centre a až ptm s ňou cestovať vo vlaku, keďže sprievodca len skontroluje jej platnosť. Takže moja reklamácia je neopodstateľná.
3 hodiny som zbytočne stratil a to preto, lebo 3 pracovníčky infocentra mi nevedeli poskytnúť základné informácie a musel som behať po celej Bratislave a až keď som im doniesol za hrsť papierov, začali to vôbec riešiť. Do vtedy mi podávali len zlé informácie, pričom absolútne nemali šajnu o čom hovoria. Keď je teda písané to že si musím ePCL najprv aktivovať, ok to akceptujem, ale nie to, aby mi informátor, ktorý ma na starosti práve podávať informácie trepal nezmysli typu, že BMK je iba platobná karta a na železnici s ňou nemôžem cestovať, na to si musím zakúpiť ich kartu. Tie informácie som nemal ja naháňať, to by mali vedieť oni. No čo už vrátiť sa to nedá a nabudúce budem múdrejší a pôjdem si to aktivovať. Mohlo by inak imhd.sk na toto upozorniť, že pred jazdou vo vlaku tú električenku treba aktivovať.