No presne. Dnes je tam zákaz vjazdu všetkých motorových vozidiel (okrem výnimiek)akurát cez víkend. Cez týždeň je vjazd povolený. Takže sa pri príležitosti käpaliska rozšíri zákaz vjazdu aj na pracovné dni? A návštevníci kúpaliska, ktorí nemajú bicykle budú odkázaní na lukratívny 60 minútový interval v sedle prac. dní? A 40 min cez víkend? s tedomami-... ? (predsalen, pešia túra od vojenskej nemocnice až nad Sanatórium nemusí byť pre káždého lákadlom...)
Mne sa tomu tiez nechce verit. Ak by pri prejazde troflu bolo tak velke pnutie, ze to rozochveje budovu, tak si myslim, ze su tie uchyty uz davno vytrhnute z murov.
mňa zaujalo:
"Výnimku miestne zastupiteľstvo udelilo s podmienkou. Stavebník alebo hlavné mesto majú podpísať so Starým Mestom garanciu, že zrevitalizujú Štúrovu ulicu a Šafárikovo námestie nad rámec aktuálneho projektu."
Autá pri kúpalisku investor nechce, hovorí o posilnení mestskej hromadnej dopravy. Vodiči majú zastaviť buď na záchytnom parkovisku na Partizánskej lúke alebo pri Tescu
? ?
DPB si túto situáciu zavinil sám, keďže sa zúrivo bránil (aspoň za čias, keď som bojovall s veternými mlynmi Milana Vodnáka a Igorka Paru) parafilovým prevesom, ktoré tlmia prenos vibrácií a podobne. Podľa poslednej vety v článku sa hádam už aj v DPB mení situácia k lepšiemu. Všimnite si sitáciu napr. vo Viedni - tam pokiaľ môže nielen trakčné vedenie ale aj verejné osvetlenie visieť na prevesoch, zakotvených do budov, je prakticky vylúčené, aby sa stavali stožiare. Ako konflikty s majiteľmi budov ohľadne prevesov rieši DPMP (Pardubíc, nie Prešova), som už spomínal.