a ? je kriza.. nebudu vyrabat na sklad.. tieto firmy maju nejake fixne naklady a sem tam sa oplati vyrabat aj za minimalnu marzu, lebo ked nevyrabas fixne naklady ta tlacia do straty .. pointa je, ze kde kto okolo kupil lacnejsie a hned ako magoriat ..
Ak si dobre pamatam, tak uznavanie by malo fungovat na vychode Slovenska, Kosice, Presov a okolie.
Re #138599 Peon: Teraz sa mi to nechce hladat, ale na kartu SL sa da nahrat elektricenka, len je ju potrebne predtym personifikovat -> nalepit fotku a asi aj zaniest do systemu DPB a to moze byt problemom pri nakupe cez internet. Talze toto bude asi nejake "univerzalne" upozornenie.
Ozaj, približne u ktorých dopravcov v ČR (prípadne aj v SR?) funguje VZÁJOMNÉ UZNÁVANIE KREDITU NA DOPRAVNEJ KARTE? Napr. kredit od Slovak Lines sa nikde inde nedá využiť. ?
S499.1023 tu raz vysvetľoval, že potom (pravidelne, napr. raz za mesiac?) Emtest z jeho centrály ten kredit prerozdeľuje jednotlivým dopravcom.
"Pravdepodobne ide o kartu iného závodu (napr. Slovak lines). Vo Všeobecných obchodných podmienkach Dopravného podniku Bratislava, akciová spoločnosť, pre predaj predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu je presne stanovené, že ePCL prostredníctvom internetu si môžu zakúpiť držitelia čipových kariet emitovaných DPB, a.s., ZSSK, a.s. a študentských preukazov emitovaných vysokými a strednými školami v SR akceptovaných obchodníkom."
To prečo zrovna IČK Slovak Lines sú diskriminované, keď napr. na ZSSK a ISIC sa ePCL kúpiť dá? Snáď do spustenia reálnej BID to kompetentní vyriešia...
A snáď sa potom dožijeme aj možnosti kúpy PCL na BID cez internet. ? A že to nebude (pre zmenu) obmedzené iba na karty Slovak Lines a ZSSK. ?
Som dnes rano videl autoskolovu SORku... To co za kretena jej dal cervene transparenty? ? Nic tam neni vidiet na tom cervenom pozadi a super bezpecne je mat vpredu cervene svetlo ? A uz uplne super musi byt ist za takouto SORkou vecer , alebo skoro rano , ked transparent pali do oci cervene svetlo ?
z pohľadu súkromnej firmy by mala byť hlavná požiadavka nakúpiť/vyrokovať za čo najnižšiu cenu, navyše, ak vedeli, na koľko sa až dá zliezť (či pritom išla Karosa v PO pod cenu alebo nie, je zase jej problém). lenže z pohľadu DPBZ je taktika - nakúpiť čo najkratšie vozy, len nech ich je veľa a hlavne, že stoja menej ako kĺbové... a samozrejme, nech neprídu naraz, lebo treba viac predvolebných promo akcií...
ozaj, nejazdím 21tkou, tak som sa chcel spýtať - už niekto videl tie prenajaté kĺbové Mercedesy, "ktoré by mohli byť v BA 5. októbra 2009..." (cit. Banoviny31/2009 (24.9.09) strana 1)
12-ku nepovažujem za až tak zaužívané číslo, aby sa oplatilo ju zachovávať aj za cenu zbytočného zaplnenia voľného radu 10 - 19. Kedysi aj tak chodievala do Ružinova (v trase dnešnej 14-ky), nie do Dúbravky, tam bola predĺžená až neskôr (v roku 1986) a ešte neskôr (1998) bola pre zmenu skrátená z Dúbravky po Šafko. Ten voľný rad 10 - 19 by sa dal využiť pre rôzne posilové či výlukové linky, ak by sa neskôr postavili nedajbože ďalšie nové trate, tak sa, samozrejme, postupne zaplní.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.