Ale potvrdí sa, že "Klimatizácia je v Bratislave neúčinná.".
Re #143262 Petto: Ak bude Eurovea obsadená tak, ako v poslednej dobe všetky bratislavské novovstavby, tak ani nebude treba nič meniť. Nanajvýš tak zmeniť zastávku o ulicu vedľa aby sa nepovedalo.
Re #143312 Martin Fundárek: Naviac, ako už je v Bratislave zvykom, pracujú v pevnom režime. ?
Re #143354 Mischo1: O čo je Tedom ekologickejší ako CNG Karosa?
Re #143362 Peon: Zaujímavé, ja som kartou mBank platil PCL ako na predaných miestach, tak aj prostredníctvom internetu a nikdy žiaden problém nebol.
Re #143400 luky1: Jasné, mali by ten tunel nechať tak a tie znížené financie použiť niekde inde zmysluplnejšie. Napríklad rozobrať aj trať v Dúbravke a na Krížnej.
Re #143401 no.ev.di.: Na Špitálskej sa vymenila komplet trať pred 20timi rokmi. Máš pocit, že by to mali robiť častejšie?
Re #143255 Lubomir: Re #143243 Lubomir: K týmto Vašim príspevkom by som len dodal, že podľa kuloárnych informácií R. Kadnár už v DPB nepracuje, takže myslím, že spájať ho s posledným tendrom, ktorý vyhrala firma SOR, už nemá zmysel...
Pred zmenou linkoveho vedenia v Kosiciach, ktora mala vstupit do platnosti v auguste 2008, bolo pocut hlasy typu "Naco nam bude polhodinovy interval. nam staci hodinovy, len aby linka isla priamo na stanicu."
Ty sa nauč čítať prosím ťa.
Ad 1 - nájdi kde tam píšem, že SOR-y sú nespolahlivé a z 92 kusov vozov je katastrofa, že jeden je odstavený.
Ad 2 - Hovoríme o prvej dodávke SOR-ov! V prvej sérii nám prišlo 92 vozov???
zaujímavé - ide o zámer postavenia obchodného centra medzi Presskamom a Devínskou Novou Vsou... v uvedenom dokumente je v podmienkach zainteresovaných subjektov pri MČ Devínska Nová Ves uvedené
(v skratke)
- rozšíriť Eisnerovu ulicu v určitej dĺžke na 4 jazdné pruhy
- napojiť OC na regionálnu a integrovanú železničnú dopravu
- tretia strana má zabezpečiť vypracovanie návrhu železničnej zastávky
- realizácia zastávky má byť riešená podchodom, čo umožní pešiu dostupnosť aj poza železničný násyp a následnú dostupnosť cesty ulice Vápenka, čo umožní vybudovanie a zastavovanie spojov liniek mimo intravilán DNV (také tušim už nie sú)...
Mischo1:Tak to už by sa mohli rovno sťažovať aj ľudia čo cestujú L65.Tá ma teda pekne na nič interval.V špičke 3x za hodinu je žalostne málo na to koľko ľudí ňou cestuje.A mimo špičky to tiež stojí za jedno velké h***o! Natrieskaný autobus že sa tam nemáš anio kde držať ? a ešte aby som nezabudol Krasňany v poslednom čase vypravujú na 65 SORky BN 9.5 ? zase teda kapacitné oslabenie.Verím,že sa raz konečne dočkáme pohodlného cestovania v našom "Litle Pig City" ☺ ☺ ☺
V karloveských novinách bol v rubrike Bútľavá vŕba uverejnení článok ako sa jedna karlovešťanka sťažuje na L135 že má krátky interval a na zástavku Kuklovská 44 že je v nezodpovedajúcom stave.
Odpoveď z DPB: Ďakujeme čitateĺke KV novín za oba podnety. DPB obe požiadavky vyhodnotí, pričom sa pokúsime nájsť vhodné riešenie a vyhovieť nielen pani čitateľke ale všetkým karlovešťanom, ktorí využívajú obľúbené minibusové linky 35/135.
V prípade grafikonu na L135 musíme nájsť vhodnýčas na povinnú prestávku, ktorú musí mať vodič na danej linke. Na zastávke Kuklovská 44 preveríme vlastnícke vzťahy a možnosť úpravy zastávky tak aby bola čo najkomfortnejšia pre cestujúcich. Tešíme sa na ďalšie podnety čitateľov KV novín na zlepšenie MHD v našej mestskej časti.
Z toho mi vyplíva že o pár týždňov tu budeme mať posilnenú 35/135 o jeden ďalši minibus. ? ?
810zssk